menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

به دنبال راه های جدید برای خلق کمدی باشید

علی نصیریان، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشور، معتقد است که جوانان نباید الگوهای گذشتگان خود را تکرار کنند و باید راه های جدید را در خلق کمدی آزمایش کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، در اختتامیه هشتمین جشنواره طنز سوره، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشور و عضو هیئت داوران بخش نمایش این جشنواره به جوانان عرصه تئاتر کشور توصیه کرد که الگوهای گذشتگان را تکرار نکنند و به دنبال راه های جدید برای خلق کمدی باشند و شیوه های جدیدتری را آزمایش کنند.

وی افزود: الگوی گذشتگان امر مطلوبی نیست. جوانان امروز که دارای انرژی، تفکر و اندیشه هستند با یک نگاه تازه مسیر جدیدی را در عرصه تئاتر کمدی بسازند و راه را ادامه دهند. این استاد پیشکسوت تئاتر در مورد انتقال تجربیات خود به جوانان گفت: گاهی از من می خواهند که از تجربیاتم برای دیگران بگویم. من نمی گویم تمامی آنها به کار جوانان نمی آید، اما تجربیات من پاسخگوی نیازهای جوانان امروز نیست آنها باید خودشان تجربه کنند.
وی ادامه داد: این اتفاق در تئاتر در حال رخ دادن است و ما شاهد تولید آثاری از جوانان هستیم که اتفاقات خوبی در جریان تئاتر هستند و این امیدوارکننده است که اتفاقات ماندگار و زیبایی خلق شود.

وی در پایان گفت: به هر ترتیب جای سپاسگزاری از حوزه هنری وجود دارد،این خوب است که در همه زمینه ها بخشی در جشنواره وجود دارد و به آن ارزش گذاشته می شود، اما در زمینه حرفه ای خودم که تئاتر است از مدیران می خواهم طنز در این امر تبدیل به یک جریان هنری شود و در طول سال با برگزاری کارگاه تولید و نگارش متن های کمدی تئاتر و همچنین کارگاه های کارگردانی و بازیگری به روند این جریان یاری برسانند تا ما شاهد جریان هنری بسیار خوب در کشور باشیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر