menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب طنز شب چلگی یلدا اثر زری ابو

«شب چلگی یلدا» در ۲۵ فصل با چه موضوعی منتشر می‌شود؟

کتاب طنز «شب چلگی یلدا» نوشته زری اَبو، به زودی توسط انتشارات مهراندیش وارد بازار کتاب می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «شب چلگی یلدا» نوشته زری اَبو در ۲۵ فصل معضلات اجتماعی به زودی توسط انتشارات «مهراندیش» وارد بازار کتاب می‌شود.

این کتاب طنزی اجتماعی است که به برخی معضلات اجتماعی با نگاهی روانشناختی می‌پردازد. در هر فصل این کتاب، مخاطب شاهد مشکلات و مسائلی است که در جامعه و سبک زندگی برخی افراد وجود دارد.

معظلات اجتماعی در ۲۵ فصل

البته این رمان بدون هیچ نگاه قضاوتگرایی، در ۲۵ فصل معظلات اجتماعی همانند: «چشم‌وهم‌چشمی، تجمل‌پرستی، زندگی آدم‌هایی تازه به دوران رسیده، اختلاف سلیقه و عدم سازگاری بین نسل‌های مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با خانواده» را مطرح می‌کند.

در رمان «شب چلگی یلدا» با برخی آداب و رسوم و سنت، فرهنگ شهروندی و اجتماعی، اپیدمی کرونا، اصطلاحات روانشناختی و شناختن برخی اختلالات روانشناسی مرتبط با شخصیت‌های داستان و آسیب‌های مرتبط به آن در خانواده و اجتماع به‌صورت هوشمندانه، فرهنگسازی در زمینه محیط‌ زیست و… آشنا می‌شویم که با نثری روان و قابل فهم جامعه نوشته شده است.

در پشت جلد کتاب چی نوشته؟

در پشت جلد این کتاب آمده است:

شب چلگی یلدا نه رمانی از نوع خودزندگی‌نامه است و نه سبکی از گزارش‌نویسی. بیشتر شاید افکار جورواجور ژورنالیستی باشد که دلش می‌خواهد درنگی کم‌وبیش موشکافانه در زندگی، آرزوها، افکار و دغدغه‌های خودش، هم سن و سال‌هایش و کمی قبل‌تر از خودش داشته باشد. سی‌وهشت فصل این رمان از زبان اول‌شخصِ دختری به نام نگار روایت می‌شود و ماجراهای دو خانواده را به‌موازات هم پیش می‌برد؛ از دل برآمده‌ای که خوش است، اگر همچنان بر دل‌ها نشیند.

انتشارات مهراندیش کتاب طنز «شب چلگی یلدا» نوشته زری اَبو را به زودی در ۲۵ فصل با موضوع معظلات اجتماعی وارد بازار کتاب کشور ایران می‌کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر