menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چاخان پاخان آقا رشید شبکه نسیم

آقا رشید با «چاخان پاخان» به تلویزیون بازگشت

تله تئاتر چاخان پاخان یا همان آقا رشید در ایام عید نوروز از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، برنامه تله تئاتر چاخان پاخان یا همان آقا رشید به تهیه کنندگی حسین مروی، کارگردانی و نویسندگی احمدرضا معتمدی با حضور قدرت الله ایزدی در سبک تهران و اصفهان با ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ایی در ایام عید نوروز هر شب ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

این برنامه شامل داستان های مختلفی است که هر داستان در چند قسمت روایت می شود.

بازیگرانی ازجمله: قدرت الله ایزدی، داود فتحلی بیگی، عباس محبوب، یدالله شادمانی، داود داداشی، طاهره بهرامی، شهره اشتری و …. در این برنامه به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه آنونس تله تئاتر چاخان پاخان شبکه نسیم را ببینید :

 

معرفی آقا رشید

قدرت الله ایزدی معروف به رشید (متولد ۱۳۳۵ در گز) کمدی و هنرپیشه اهل ایران است.

از جمله فیلم های او می توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه ایی و سریال شمعدانی اشاره نمود.

در طول سالیان اخیر، نمایش نامه های زیادی از تلویزیون پخش شد، اما باید قبول کرد که هیچ یک از آنان، نتوانست مانند نمایش نامه های رشید با بیننده های تلویزیونی ارتباط برقرار کند، کاراکتر شخصیتی او و بازی زیبا و شیرینش در نقش های بامزه باعث شد که وی بتواند به راحتی جای خود را در تلویزیون باز کند.

او می‌گوید : در کشورهای سوئد، دانمارک، هلند، فرانسه، آلمان، کویت، امارات و بحرین اجرا داشته ام. نحوه استقبال آنها بسیار خوب بود و من از مسوولان سفارت ایران تشکر می‌کنم که به فکر هموطنان ما در خارج از کشور هستند و به نوعی باعث شدند ما بتوانیم برنامه‌های طنزی را در کشورهای مختلف برای ایرانیان خارج از کشور اجرا کنیم.

(منبع بیوگرافی : نمناک)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر