menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره طنز امضای کری تضمین است

«جاش خوب نمی‌شه!» در جشنواره طنز «امضای کری تضمین است»

ششمین جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است» در ایام سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق در ۱۵ دی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، ششمین جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است» در ایام سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق برگزار می‌شود و شاعران می‌توانند آثار خود را با موضوعات جشنواره و موضوع بخش ویژه آن تا ۱۵ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره «امضای کری تضمین است» ارسال کنند.

این جشنواره هر سال با موضوعاتی حول محور غرب‌زدگی برگزار می‌شود. موضوعات ویژه امسال این جشنواره نیز عبارتند از طناب پوسیده آمریکا (برای اوکراین و دیگر نواحی)، آزادی بیان به سبک غربی، نظم نوین جهانی و فرهنگ مصرف‌گرایی.

همچنین بخش ویژه این جشنواره امسال با نام «جاش خوب نمی‌شه!» با محوریت حرکت مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی برگزار می‌شود.

در ادامه و پس از داوری آثار، برگزیدگان این جشنواره معرفی شده و به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه کمپوت گلابی و لوح تقدیر اهدا می‌شود. همچنین از ۵ برگزیده شایسته تقدیر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه به همراه تصویر کارت ملی و مشخصات کامل به نشانی پست الکترونیک emzayekerry@gmail.com یا شناسه @emzayekerry در پیام‌رسان‌های بله، ایتا، روبیکا و تلگرام ارسال کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر