menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جوایز جشنواره تلخند

فراخوان ششمین «جشنواره طنز تلخند» برای دانشجویان منتشر شد

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: فراخوان ششمین جشنواره طنز سراسری دانشجویی «تلخند» به همت این واحد، در دو بخش آزاد و زندگی دانشجویی منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، طاهر یوسفی‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بخش‌های این جشنواره شامل شعر و نثر است و موضوع‌های جشنواره شامل آزاد و زندگی دانشجویی «خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحان‌ها، فضای دانشگاه، شهریه و سایر موارد» خواهد بود.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید دانشجو باشند، ادامه داد: شرکت در هر دو بخش شعر و نثر برای دانشجویان امکان پذیر است؛ ولی آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند. برای تسهیل داوری، شرکت‌کنندگان باید ضوابط ارسال آثار را رعایت کنند.

هیأت داوران

او با اشاره به داوران حاضر در این جشنواره دانشجویی، گفت: هیأت داوران جشنواره ناصر فیض، سعید بیابانکی و امید مهدی‌نژاد خواهند بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان توضیح داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۲۸ آبان‌ ماه که مقارن است با جشن میلاد حضرت زینب کبری (س) تا ششم اسفند ماه که مقارن با جشن نیمه شعبان است، به شماره ۰۹۱۱۶۰۰۲۳۳۵ در پیام‌رسان ایتا بفرستند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال znuclop@ مراجعه کنند.

یوسفی‌امیری افزود: اختتامیه جشنواره طنز تلخند فروردین ماه سال آینده در دانشگاه زنجان با حضور دانشجویان، برگزیدگان و اعضای هیأت داوران و مسؤولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر