menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید خندان شبکه دو

«سید خندان» را با حضور طنزپردازان در نوروز ۱۴۰۲ ببینید

«سید خندان» برنامه طنز شبانگاهی شبکه دو در ایام نوروز روانه آنتن می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این برنامه با اجرای محمدرضا شهبازی یک طنز شبانگاهی است و با حضور هنرمندانی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و… اجرا می‌شود.

همچنین گفت‌وگویی پیرامون موضوع هر قسمت با چهره‌هایی ویژه انجام می‌شود که تجربه‌ای خاص در حوزه مورد نظر دارند. در هر قسمت از برنامه نیز تماشاگرانی در استودیو حضور دارند و به صورت تعاملی در سرگرمی‌های ویژه‌ای چون مسابقات و… شرکت می‌کنند.

«سید خندان» کاری است از گروه اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی، سردبیری و اجرای محمدرضا شهبازی و کارگردانی احسان حسینی که هر شب ساعت ۲۱ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه نیز روز بعد ساعات ۲:۲۰ بامداد، ۸:۵۵ صبح و ۱۴:۳۰ خواهد بود.

در ادامه آنونس سید خندان را ببینید :

معرفی مجری

محمدرضا شهبازی را ابتدا باید به عنوان طنزپرداز معرف کنیم تا مجری تلویزیون! او کار طنز را از دوران دبیرستان آغاز کرد و به دلیل علاقه به کارهای کمیک تصمیم می‌گیرد تا وارد حرفه طنز شود. او درباره نحوه فعالیت هایش گفته: اولین طنزم رو فکر کنم توی دوره دبیرستان نوشتم و روی تابلو اعلانات چسبوندم. یکی که خیلی دوستش داشتم و دارم حسابی مسخره ام کرد. تصمیم گرفتم که برای کم کردن روی اون هم شده، طنزنویس بشم.

از دیگر سوابق شهبازی می‌توان به روزنامه نگاری، راه‌اندازی و مدیریت سایت کاریکاتور و طنز راه راه و تولید برنامه‌های طنز «حیفِ درخت» و «لیچار» در فضای مجازی اشاره کرد.

محمدرضا شهبازی مجری مسابقه رخداد در شبکه افق بود. این اولین اجرای او در تلویزیون بود که مسابقه ای با محتوای سیاسی را اجرا می کرد. وی به تازگی مجری برنامه پاورقی شبکه دو سیما شده است.

آقای شهبازی نویسنده خوبی نیز هست و از او تاکنون چند کتاب طنز به چاپ رسیده و منتشر شده است. او کتاب های ماهبندان و آقازاده عزیز، «لانگ شوت»، «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» را به رشته نگارش دراورده و به چاپ رسانده است. (منبع بیوگرافی : حرف تازه)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر