menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رونمایی از کتاب داریوش مودبیان

مجموعه طنزآوران جهان نمایش با ترجمه داریوش مودبیان رونمایی شد

شرکت معاون هنری وزیر ارشاد در ۲ رویداد ادبی و تجسمی؛

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه علاوه بر حضور در آئین رونمایی آلبوم «سروها ایستاده می‌میرند» در افتتاحیه نمایشگاه شمس و قمر و رونمایی از کتاب طنزآوران نیز شرکت کرد.

برای اهالی فرهنگ و هنر، پنجشنبه شب ها، پر است از برنامه های مختلف از قبیل افتتاح نمایشگاه های تجسمی و برگزاری آئین رونمایی از آثار تجسمی و تالیفات ادبی. این برنامه ها در اولین پنجشنبه شب پاییز در کنار آئین رونمایی از اثر موسیقیایی سروها ایستاده می‌میرند، شبی نسبتا پربرنامه را برای سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر ارشاد رقم زد.

یکی از این برنامه ها، آئین رونمایی از مجموعه «طنزآوران جهان نمایش» و «دوستان، ما بد زندگی می کنیم» با ترجمه داریوش مودبیان و دیگری افتتاح نمایشگاه آثار یوسف کله چاهی در عصر پنجشنبه چهارم مهرماه بود.

در آئین رونمایی از مجموعه طنز آوران، علاوه بر معاون هنری وزارت ارشاد، علی نصیریان، محمود دولت آبادی، میر جلال الدین کزازی، علی دهباشی و جمعی از هنرمندان و نویسندگان حضور داشتند.

تاکنون هفت جلد از مجموعه طنزآوران جهان نمایش با پژوهش و ترجمه داریوش مودبیان منتشر شده است که در این آئین از آنها رونمایی شد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عصر پنجشنبه چهارم مهرماه از نمایشگاه «شمس و قمر» در خانه فرهنگ و هنر گویا دیدن کرد. در این نمایشگاه آثار یوسف کله جاهی که بر اساس عاشقانه های مولانا خلق شده اند به مناسبت روز بزرگداشت مولانا به روی دیوار رفته اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر