menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

روز کارگر

اولین طنز صنعتی ایران را در «کارخنده» ببینید

کارگردان «کارخنده» گفت: این برنامه با رویکرد نمایش تلاش کارگران در راستای تولیدات صنعتی ساخته شده است و هدف خود را بالابردن جایگاه اجتماعی کارگران و بیان توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعتی می‌داند.

به گزارش شیرین طنز، امید ثابتی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا بیان کرد: این برنامه که با رویکرد نمایش تلاش کارگران در راستای تولیدات صنعتی ساخته شده است و هدف خود را بالا بردن جایگاه اجتماعی کارگران و بیان توانمندی ها و دستاوردهای صنعتی می داند، از هفته آینده از شبکه یک سیما پخش می شود.

کارگردان برنامه تلویزیونی کارخنده افزود: برنامه تلویزیونی کارخنده، یک طنز اجتماعی است که از بخش ها و آیتم های مختلفی تشکیل شده که در موقعیت شغل های مختلف صنعتی تولید و در قالب یک برنامه ترکیبی در ۳۵ قسمت ۲۰ دقیقه ای پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: وقتی پیشنهاد این برنامه از طرف تهیه کننده مطرح شد بسیار مشتاق شدم زیرا سالها در محیط های صنعتی مستند ساخته بودم و اینکه بستری فراهم شود تا بتوانیم برنامه ای در شان مقام بالای کارگر بسازیم و محیط صنعتی را با رویکرد طنز به مخاطب نشان دهیم و از همه مهمتر اینکه برنامه ای برای قشر مهم کارگر ساخته باشیم، برای تیم ما ارزشمند بود.

این کارگردان خاطرنشان کرد: در واقع هدف این برنامه تلویزیونی به نمایش گذاشتن سطح آگاهی و دانش، سخت کوشی و تلاش قشر کارگر، پرداختن به سبک زندگی ایرانی و وجدان کاری و درست کارکردن است.

بر اساس این گزارش، این برنامه که با اجرای اردشیر منظم است در ۱۲ آیتم از جمله مسابقه اطلاعات عمومی، مشاعره با کارگران حاضر در خط تولید کارخانه ها، معما پردازی، تست هوش، گفت و گو با نخبه های کارگری تشکیل شده است.

ثابتی در کارنامه خود فیلم داستانی راکورد، مستند سینمایی یک دقیقه سکوت، مجموعه مستند ۱۲ قسمتی جنگ سرد، مجموعه مستند ۹۸ قسمتی دوربین کیفیت، مجموعه تلویزیونی بگو سیب، مجموعه تلویزیونی دردانه را دارد.

عوامل برنامه

عوامل برنامه تلویزیونی کارخنده عبارتند از: نویسنده و کارگردان: امید ثابتی، تهیه کننده: حمیدرضا زعفرانی، مجری: اردشیر منظم، مجری طرح: حسین قلیچ، روابط عمومی: محمد کشاورز، مدیر فیلمبرداری: پیام نیکومنش، مدیر صدابرداری: علی حجازی، مدیرتولید: احمد زارع، بازیگر بخش های نمایشی: بهنام فیاضی، گزارشگر: آرش ثابتی، حسین اکبری، تدوین: امید ثابتی، عکاس: صبا نظام آبادی، تیم فنی: امیر حسین عابدی، ابوالفضل باباجان پور، ابوالفضل کرامتی.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر