menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز جهاد دانشگاهی

یلدای طنز با حضور طنزپردازان در دانشگاه اصفهان برگزار شد

یلدایشان را نیمه روز گرد هم آمدند، شیرینی این مجلس شعر و قند چایی‌اش لبخند حضار بود. اساتیدی که اجازه نداشتی استاد صدایشان کنی، اگر چه میهمان بودند؛ با سروده‌های طنز خود از میهمانان پذیرایی کردند؛

تا درون آمد غمش، از سینه بیرون شد نفس/ نازم این مهمان که بیرون کرد صاحبخانه را

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا-منطقه اصفهان، یلدای طنز به همت انجمن ادبی دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با حضور شاعران طنزپرداز؛ اسماعیل امینی، قاسم رفیعا، مهدی استاد احمد و با اجرای صابر قدیمی در تالار پیامبر اعظم این دانشگاه برگزار شد.

میهمانان یلدای دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان، نیمروز کوتاهی را به شنیدن طنز و فکاهی نوشته‌های دانشجویان و ۴ تن از اعضای نشریه‌ اصفهان نیمروز؛ آرش فرهنگ‌پژوه، داود نجفی، فریبا زمانی و محمد پوررشیدی که مسائل و مشکلات روز جوانان و جامعه را به زبان طنز گله می‌کرد، پرداختند.

محفل طنز جهاد دانشگاهی

در این جلسه اسماعیل امینی، قاسم رفیعا و مهدی استاد احمد، از شاعران و طنزپردازان کشور با خوانش قسمتی از سروده‌های چاپ شده‌ در کتاب های “عمو زورگیر”، “سمارق” و .. از میهمانان پذیرایی کردند.

قاسم رفیعا میهمان طرقبه‌ای برنامه نیز با سروده‌ای با لهجه‌ اصفهانی شادی این جلسه را تکمیل کرد:

اصفهونس که نصف دنیا توشس / هرچی آدم خوبس به هر جا توشس/ یه رودخونه دارِد همیشه خشکس/ روح منو ماهی دریا توشس….

اسماعیل امینی با استقبال از برنامه شکر شکن گفت: چنین برنامه‌هایی علاوه بر تفریح و سرگرمی، باعث ایجاد فضایی برای گردهم‌آیی دوستان شاعر و البته محک زدن آثار است. امیدوارم باز هم شاهد این حرکات مثبت در دانشگاه ها باشیم.

این برنامه با نوای خوش موسیقی، با اجرای دانشجویان نوازنده دانشگاه اصفهان و تقدیر و اهدای یادبود به دانشجویان شاعر منتخب این برنامه؛ سحرسادات احمدی، میثم کاظمی، روح الله حلاجی، احمدرضا خان‌احمد، داوود نجفی و .. به پایان رسید.

صابر قدیمی شاعر و طنزنویس، مجری برنامه‌ شکرشکن بود که با طنز “حافظ ۲۰۱۲” از کتاب “طنز دار funny” بخشی از مراسم شعر خوانی را به اتمام برد.

«بی دلی در همه احوال خدا با او بود» ناگهان گفت خداحافظ و از اینجا رفت!

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر