menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خنداخند یازدهم

یازدهمین شب طنز خنداخند با حضور مهدی استاد احمد برگزار می شود

دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان، یازدهمین فصل از شب طنز خنداخند را با رویکردی جدید در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان برگزارمی‌کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، پیام پورفلاح مدیرخانه کاریکاتور و دفترطنز حوزه هنری استان اصفهان با اعلام این خبر افزود: این برنامه شامل آیتم‌های متفاوت از جمله طنزخوانی، موسیقی طنز و نمایشنامه‏خوانی طنز است. ‌شاعر طنزپرداز «مهدی استاداحمد»، مهمان ویژه‌ی برنامه این فصل شب طنز خنداخند است.

خنداخند یازدهم

پورفلاح گفت: در این برنامه طنزپردازان مطرح اصفهانی مانند محمودسلطانی، محمدمنانی، وحیدمیرزایی، فریبازمانی، احمدرضاکاظمی، محمدرضایی، محمدپوررشیدی به خواندن آثار خود می‌پردازند.

وی ادامه داد: برنامه خنداخند که پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد، همواره با استقبال علاقمندان به طنز و عموم مردم مواجه شده است و امیدواریم در این فصل گرم نیز با توجه به افزودن بخش ویژه طنزنویسی برای مخاطبان و استعدادهای حضار بیشترین جذابیت را برای مخاطبان ایجادکنیم.

وی تأکیدکرد: برنامه های شب طنز خنداخند معمولا به صورت فصلی برگزارمی شود و در سالهای نخست تنها شعرخوانی و طنزخوانی با موضوعات مشخص داشت ولی اکنون آیتم های تئاتری و موسیقی نیز به آن اضافه شده است.

مدیردفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان تصریح کرد: شب طنز خنداخند، ساعت ۱۸:۳۰ بعدازظهر چهارشنبه ۱۰ شهریورماه، در مجتمع فرهنگی هنری سوره در خیابان آمادگاه، برگزارمی‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند بلیط آن را نیم‌ساعت قبل از شروع، در محل اجرا تهیه کنند.

مهدی استاد احمد

گفتنی است، مهدی‌استاداحمد متولّد سال ۱۳۵۶ است و از سال ۸۰ شعرمی‌سرود. وی عضو حلقه رندان و گروه گندم بود و با رادیو جوان در برنامه‌های (ما خودمونیم، کاملاً جوانانه، آخرشه، توپ، جوونی آزاد فعلی و جوونی به وقت فردای مرحوم!) همکاری داشت.

او صفحات طنزی را نیز در نشریۀ «گل‌آقا» ، «دختران» ، «اطّلاعات هفتگی» می‌نوشت و با گروه گندم چند فیلمنامۀ طنز برای کلینیک فیلمنامۀ طنز دفتر طنز حوزۀ هنری نوشته‌است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر