menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حمید پارسا

گفت و گوی حمید پارسا و مهدی فرج اللهی در رادیو طنز صبا

رادیو صبا برنامه «نقل نقلستان» را با معرفی “حمید پارسا” طنزنویس رادیو ، تلویزیون و مطبوعات روی آنتن می برد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با رویکرد معرفی چهره های طنزپرداز و گفت وگو با آنها پخش می شود.

این برنامه روز شنبه ۱۸ خرداد به معرفی آثار و فعالیت های “حمید پارسا” می پردازد و مهدی فرج اللهی مجری “نقل نقلستان” با او گفت و گویی طنزآمیز انجام می دهد.

“حمید پارسا” (متولد ۱۳۵۹ در تهران) طنزنویس رادیو و تلویزیون و مطبوعات است که از همان دوران کودکی علاقه زیادی به مطالعه کتاب و نشریاتی مانند کیهان بچه ها ، گل آقا، خورجین و طنز و کاریکاتور داشت. نویسندگی و بازیگری برای بسیاری از برنامه های رادیوجوان و رادیو تهران از جمله کارهای اوست.

او یکی از نویسندگان برنامه صبح جمعه با شمای رادیو ایران نیز هست و در حال حاضر در رادیو صبا هم مشغول به نویسندگی و آیتم سازی است. حضور در عرصه تلویزیون و اجرای هر روزه برنامه صبحگاهی شبکه یک یعنی برنامه حرف حساب و اجرای یکی از آیتم های برنامه حالا خورشید شبکه سه سیما بخشی دیگر از فعالیت های او بوده است.

برنامه”نقل نقلستان” به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر