menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نخستین جشنواره سراسری «نمایش_نامه نویسی طنز»

فراخوان نخستین جشنواره سراسری «نمایش‌نامه نویسی طنز»

فراخوان نخستین جشنواره سراسری «نمایش‌نامه نویسی طنز» در آران و بیدگل منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر نخستین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی طنز آران و بیدگل گفت: این جشنواره برای تولید طنزهای نمایشی فاخر در موضوعات اساسی فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی برگزار می شود.

سید مجتبی هنرمند یافتن سوژه های های جذاب هنری برای نقد و طنز اجتماعی و همچنین استعداد یابی هنرمندان و طنز پردازان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و گفت: تولید آثار در موضوعات سبک زندگی اسلامی ، کسب و کار و رونق تولید ، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مسائل و آسیب های شهری و اجتماعی و فضای مجازی از موضوعات این جشنواره است.

دبیر نخستین جشنواره نمایش‌نامه نویسی طنز آران و بیدگل مهلت ارسال آثار این جشنواره را اول دی ۹۸ عنوان کرد و گفت: علاقه مندان و طنز پردازان می توانند برای شرکت در این جشنواره، آثار خود را با فونت B mitra از طریق رایانامه به نشانی nfo.tavoosebehesht@gmail.comi ارسال کنند.

این جشنواره به همکاری کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل برگزار می شود.

کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از کانون های برتر کشور است که از سال ۱۳۶۰ تاکنون در زمینه برگزاری نمایش های صحنه ای به فعالیت می پردازد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر