menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه کارتون و کاریکاتور کتاب

داوری نخستین دوره مسابقه کارتون و کاریکاتور کتاب با بررسی ۴۰۰ اثر به پایان رسید

دبیر نخستین دوره مسابقه طراحی کارتون و کاریکاتور کتاب با اشاره به بررسی ۴۰۰ اثر در جریان داوری از تجلیل یک پیشکسوت کارتونیست در آیین اختتامیه خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، هادی حیدری؛ دبیر نخستین دوره مسابقه طراحی کارتون و کاریکاتور با موضوع «کتاب» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره این رویداد فرهنگی بیان کرد: داوری نخستین دوره مسابقه کارتون کاریکاتور کتاب با بررسی ۴۰۰ اثر به پایان رسید و آثار از سوی سه داور؛ یعنی کامبیز درم‌‌بخش، حسن کریم‌زاده و محمد‌رضا دوست‌محمدی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب به‌عنوان مجری این رویداد فرهنگی داوری شد.

وی با اشاره به نتایج داوری مسابقه افزود: در آیین اختتامیه که زمان و مکان آن به زودی اعلام خواهد شد، سه اثر به‌عنوان اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر معرفی و از صاحبان آن‌ها تجلیل می‌شوند. تقدیر از یک پیشکسوت کارتونیست، بخش دیگر آیین اختتامیه مسابقه است.

حیدری ادامه داد: گستره شرکت‌کنندگان نخستین دوره مسابقه کارتون و کتاب بسیار متنوع بود و آثار از سراسر کشور به دبیر‌خانه اثر ارسال شد؛ آنچنانکه میزان استقبال، منجر به تمدید مهلت ارسال از ۲۵ شهریور به ۱۰ مهر‌ماه شد.

مسابقه طراحی کارتون و کاریکاتور با موضوع «کتاب» به‌ مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با هفته کتاب از سوی موسسه خانه کتاب برگزار خواهد شد.

در این مسابقه، نفر اول جایزه ۴۰ میلیون ریالی، نفر دوم جایزه ۲۰ میلیون ریالی و نفر سوم جایزه ۱۰ میلیون ریالی دریافت می‌کند.

آثار راه ‌یافته به بخش نمایشگاه در قالب کتابی نفیس منتشر می‌شود و به صاحبان آثار اهدا خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر