menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز شبخند

شب شعر طنز «شبخند» با حضور طنزپردازان در قشم برگزار شد

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، شب شعر طنز «شبخند» شامگاه جمعه ۲۴ مهرماه با حضور طنزپردازان کشوری و استانی در قشم برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از ایرنا، رییس انجمن شعر قشم در آیین شبخند به خبرنگار ایرنا گفت: راشد انصاری ، مسلم حسن‌شاهی و محمود بنی‌نجار طنزپرداران کشوری بودند که در این مراسم حضور یافتند و آثار خود را ارائه دادند.

حامد محمدزاده افزود: علی اسلامی‌نیا ، احمد طاهری و کُهزاد داوودی از اعضای انجمن شعر قشم تعدادی از شعرهای خود را خواندند.

به گفته وی، حسین آزادمنجیری ، سیمین شکوهی ، حامد محمدزاده و یاسر کیانی دیگر شاعران انجمن شعر قشم بودند که آثار خود را قرائت کردند.

رییس انجمن شعر قشم تصریح کرد: اشعار بیان شده بیشتر در قالب طنز و با درون مایه انتقادهای اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ارائه شد.

وی افزود: همچنین عودنوازی به عنوان ساز و موسیقی سنتی قشم نیز توسط استاد موسی رام اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه توسط انجمن شعر قشم و حمایت اداره کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در مرکز رشد این شهر برگزار شد.

کانون هنر قشم آبان ماه سال ۱۳۹۲ تشکیل شد و هشت انجمن نمایش، موسیقی، خوشنویسی، شعر و ادب، عکاسان خلیج فارس، قرآن و عترت، هنرهای تجسمی و داستان در آن فعالیت می کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر