menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش قمپز ۳۴

قمپز سی و چهارم با حضور امید مهدی نژاد فوتبالی شد

سی و چهارمین محفل طنز قمپز در آخرین چهارشنبه خرداد ماه ۱۳۹۷ با حضور طنزپردازان، مسئولین و مخاطبان پر تعداد علاقمند به طنز در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سی و چهارمین محفل طنز قمپز در آخرین چهارشنبه خرداد ماه ۱۳۹۷ با حضور طنزپردازان، مسئولین و مخاطبان پر تعداد علاقمند به طنز در سالن سوره حوزه هنری قم برگزار شد. در ابتدای جلسه عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم و مجری برنامه از اکبر کتابدار پیشکسوت رادیو و محقق در حوزه طنز دعوت کرد تا لحظاتی درباره طنز برای حاضران صحبت کند. سپس امید مهدی‌ نژاد مهمان ویژه محفل قمپز در کنار عباس احمدی قرارگرفت.

بخش اصلی این محفل به قرائت آثار منثور و منظوم توسط طنزپردازان قمی اختصاص داشت که با موضوعات آزاد و یا فوتبال و جام جهانی که به عنوان موضوع ویژه برنامه اعلام شده‌بود، سروده و یا نوشته شده‌بودند. احمد علوی، یحیی سلطانی، رضا عیوضی، سیدجواد هاشمی، علیرضا علی‌بیگی، سید محمد صفایی، علی بهاری، حدیثه شریفی، مهدی کبیری، امین شفیعی، … غدیری، محمدحسین علیان، انسیه آرزومندی و مهین صفاری طنزپردازانی بودند که در این عصر بهاری آثارشان را برای حاضران قرائت کردند. همچنین مسعود اسماعیلی اخوانیه‌ای را که جمعی از طنزپردازان قمی در وصف امید مهدی‌نژاد سروده بودند خواند.

اما بخش ویژه‌ی این محفل گزارشگری بخشی از بازی فوتبال ایران و مراکش با لهجه قمی بود که مورد استقبال حاضران در سالن قرارگرفت. در پایان نیز با رای مهمان کارشناس برنامه آثار برتر این محفل انتخاب شد تا به این ترتیب از علی بهاری، امین شفیعی، علیرضا علی بیگی و فرهاد موحدی تقدیر شود. همچنین از اکبر کتابدار و برگزیده بخش گزارشگری با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم تقدیر شد.

عکس : محمد مهدی بهمنی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر