menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اجرای آیتم طنز میدانی با حضور امید مهدی‌ نژاد در مجله تلویزیونی ۱۸۰ درجه

اولین قسمت از فصل دوم مجله تلویزیونی «۱۸۰ درجه» با تغییراتی نسبت به فصل قبل، از جمعه (۲۲ بهمن‌ماه) روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی برنامه «۱۸۰ درجه»، ساختار فصل دوم این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر مطبوعاتی است. در سری دوم این برنامه حاضرین داخل استودیو حذف شده‌اند و در هر برنامه علاوه بر مجری و کارشناسان، یک هیأت همراه متشکل از خبرنگاران و فعالان حوزه مورد بحث با طیف‌های فکری متفاوت حضور می‌یابند.

فصل دوم «۱۸۰ درجه» به موضوعات گوناگونی که جامعه با آنها مواجه است می‌پردازد و در این راستا از اصحاب رسانه و فعالان حوزه مورد بحث، بهره می‌برد. این افراد به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که با پیشینه موضوعات آشنا باشند و بتوانند مباحث را به چالش بکشند و همچنین به تندتر شدن ریتم برنامه کمک کنند.

این برنامه به صورت یک مجله تصویری با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین‌المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز میدانی با حضور امید مهدی‌نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

همانند سری گذشته برنامه «۱۸۰ درجه»، سید مرتضی فاطمی علاوه بر اجرا، تهیه‌کننده و سردبیر این مجله تلویزیونی است و فواد صفاریان‌پور نیز کارگردانی آن را بر عهده دارد. این برنامه روزهای جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر