menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس

دومین مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس با چه هدفی برگزار می‌شود؟

کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: ۱۶۲ اثر به دبیرخانه دومین مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس در استان هرمزگان ارسال شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، فاطمه غلامزاده نخلی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس امسال با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه ادبی طنز، ایجاد شادابی و نشاط در کارگاه‌ها و انجمن‌های ادبی، پرورش تفکر انتقادی و توجه به دنیای پیرامون در محورهای شعر، داستان، نثر طنز و آزاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دومین مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس ویژه استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد شرکت کردند.

به گفته کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان، این مهرواره طنز در “هفته هرمزگان” مقارن با اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

غلامزاده نخلی ادامه داد: اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و دانش آموزان مقاطع ابتدایی اول و دوم، متوسطه اول و دوم در گروه‌های سنی نوخوان(۷ تا ۸سال)، نونهال( ۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴)، نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال) و ارشد(۱۸ تا ۲۲) شرکت‌کنندگان این مهرواره هستند.

نخستین جشنواره منطقه ای طنز کودک و نوجوان خلیج فارس ۱۱ اردیبهشت سال ۹۸ در ۲ بخش شعر و داستان با شرکت استان های هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد با تجلیل از ۱۲ اثر برگزیده در بخش داستان و ۶ اثر برگزیده در بخش شعر برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر