menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سی‌ و چهارمین محفل طنز قندشکن با موضوع نفس عمیق بکش

محفل «قندشکن» ۳۴ با موضوع «نفس عمیق بکش» برگزار شد

سی‌ و چهارمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «نفس عمیق بکش» (کنترل خشم) در یزد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، سی‌ و چهارمین محفل طنز «قندشکن» شامگاه ۲۶ بهمن، به صورت مجازی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه هنری یزد برگزار شد.

در این برنامه که دهمین محفل مجازی قندشکن پس از شیوع کرونا بود، جمعی از شاعران و طنزپردازان استان در زمینه‌ «نفس عمیق بکش» (کنترل خشم) و موضوع آزاد به شعرخوانی پرداختند.

شاعران همچنین اشعاری را در مدح مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر خواندند.

در این محفل حجت الاسلام مهدی پرنیان، حسن حاتمی‌بهابادی، محمدجواد حلوایی، محمدحسین منصوری، سیدمهدی واحدی‌اردکانی، محمد عظیمی، وحید حُسنی، آرش قدیریان، علی رمضانی، رضا کریمی، علی برزگری خانقاه، غلامرضا پهلوان و نرگس قاسمیان تازه‌ترین آثار خود را ارائه کردند.

علی رمضانی اجرای این برنامه را بر عهده داشت و حجت الاسلام پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد به عنوان کارشناس پس از شعرخوانی طنزپردازان، نکات لازم را بیان می‌کرد.

معرفی کتاب «تذکره الاولیاء» اثر فریدالدین عطار نیشابوری و اجرای سه استند آپ کمدی توسط مصطفی کارگر، امین فلاح و مهدی امیریان از دیگر برنامه‌های محفل سی و چهارم بود.

در پایان، اشعار طنز سیدمهدی واحدی‌اردکانی، محمدجواد حلوایی، غلامرضا پهلوان، علی برزگری خانقاه و استند آپ کمدی امین فلاح به عنوان آثار برتر این محفل انتخاب و با اهدای جوایزی از آنان تقدیر شد.

آثار منتخب در صفحه قندشکن در فضای مجازی قابل مشاهده است.

محفل طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ با هدف ترویج طنز عفیف و سالم،حفظ و ارائه اصطلاحات بومی و محلی، آشنایی خانواده‌ها و فرزندان با شیوه شوخی سالم، پرورش خلاقیت‌های ادبی، حمایت از استعدادهای بومی برای تولید طنز فاخر، ایجاد فضای شاد، با نشاط و امیدبخش در جامعه و همچنین تقویت و ارتقاء دانش طنزپردازان جوان و خلاق در یزد آغاز به کار کرده و امروز یکی از محافل فعال و اثرگذار در حوزه طنز کشور به شمار می‌آید.

نویسندگان، شاعران و طنزپردازان می‌توانند آثار طنز خود را در انواع شعر، نثر و داستان جهت انتشار و خواندن در محافل آینده از طریق رایانامه qandshekan@gmail.com یا شماره ۰۹۱۳۲۵۹۷۰۱۲به دبیرخانه قندشکن ارسال کنند.

این برنامه با همکاری حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار‌ شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر