menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهرواره طنز نقل سپید خند

نخستین مهرواره طنز با عنوان «نقل سپید خنده» برگزار می‌گردد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز با عنوان «نقل سپید خنده» خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، سیدمحمد قلمکاریان با بیان اینکه حفظ یک فضای خانوادگی آرام و دلنشین برای ایجاد احساس امنیت در بین اعضای خانواده از اهمیت اساسی برخوردار است، اظهار کرد: این روزها که شهروندان در ایام شیوع ویروس کرونا باید در خانه‌ بمانند و مراسم‌ و مهمانی‌ها نیز لغو شده‌اند، بهانه‌گیری کودکان، برای خانواده‌ها به معضلی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان بر آن شد تا با برگزاری مهرواره «نقل سپید خنده» از نویسندگان، شاعران، تصویرگران و فعالانی که در حوزۀ کودکان و نوجوانان قلم می‌زنند بخواهد که به این ویروس همه‌گیر با چشم طنز بنگرند و مرتبط با آن به خلق اثر بپردازند.

هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده توسط انجمن فعالان کودک و نوجوان این کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره طنز بهانه‌ای است برای خلق تازه‌ترین لبخندها در این روزهای بی‌لبخند و این جشنواره به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بتوانیم همگام با یکدیگر برای کودکان و نوجوانان سرزمینمان گام‌های ارزنده برداریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان، قلمکاریان، موضوعاتی که برای این مهرواره در نظر گرفته شده را چنین شرح داد: موضوعات فراخوان این مهرواره شامل؛ عید بدون عیدی، نوروز در قرنطینه، چشم‌های به در، درد و دل‌های دست‌هایم، تعطیلی‌های کشدار، دلتنگی‌های قرنطینه، پدرهای خانه نشین و موضوع آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب؛ شعر، داستان و قالب‌های تصویری مثل کاریکاتور، کاریکلماتور و اینفوگرافی، تا تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ به آدرس peykomid۹۹@gmail.com ارسال کنند.

وی خطاب به نویسندگان، شاعران و تصویرگران گفت: فراخوان «نقل سپیده خنده» تکاپوی شما را می‌طلبد؛ شما که دل‌هایتان برای بچه‌ها می‌تپد و کودکان و نوجوانان چشم به راه خلق آثار خوب شما هستند.

آثار منتخب این مهرواره در نشریه الکترونیکی فعالان کودک و نوجوان منتشر می‌شود.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر