menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهران مدیری

بهترین بازیگر طنز ایران مشخص شد/نفرات اول تا پنجم نظرسنجی

نظرسنجی سراسری شبکه آی‌فیلم برای انتخاب برترین و بهترین بازیگر طنز ایران با برتری معنادار یکی از محبوب‌ترین، پرکارترین و پرحاشیه‌ترین چهره‌های سال‌های اخیر به پایان رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از همشهری آنلاین، نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیگر طنز ایران از حدود پنج ماه پیش در شبکه آی‌فیلم آغاز شد و سرانجام مهران مدیری در مرحله نهایی بیش از ۵۰ درصد آرای مخاطبان و تماشاگران تلویزیون را از آن خود کرد.

اینستاگرام شیرین طنز

معرف نفرات اول تا پنجم

مرحله نهایی این نظرسنجی از دوشنبه ۲۵ اسفند تا شنبه ۳۰ اسفند انجام شد و مهران مدیری با کسب ۵۰,۱۳ درصد آرا به عنوان برترین بازیگر طنز ایران معرفی شد. علی صادقی با کسب ۲۰,۸۱ درصد آرا در جایگاه دوم ایستاد و محسن تنابنده با ۱۵,۵۷ درصد در رده سوم قرار گرفت. جواد عزتی با ۷,۴۴ درصد و امیرحسین رستمی با ۶,۰۴ درصد به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

نظرسنجی برای انتخاب برترین بازیگر طنز ایران از ۱۵ آبان ۹۹ با حضور و معرفی ۵۰ بازیگر طنز آغاز شد که در ۱۰ گروه با هم رقابت کردند و ۲۰ بازیگر برتر به مرحله دوم راه یافتند. در رقابت این مرحله از پنج گروه چهار نفری در مجموع ۱۰ نفر به نیمه‌نهایی رسیدند و با رای مردم پنج نفر برای رقابت در مرحله پایانی برگزیده شدند.

مدیری در آخرین روز سال ۹۹ آخرین قسمت فصل چهارم «دورهمی» را با حضور احسان علیخانی روی آنتن برد و اعلام کرد فصل جدید این برنامه در شکلی متفاوت در قالب مسابقه به شبکه نسیم بازمی‌گردد. او از امروز اول فروردین ۱۴۰۰ فصل دوم سریال «هیولا» را منتشر کرد که با نام «دراکولا» روانه شبکه نمایش خانگی شده است.

معرفی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید. مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. ویکی‌پدیا

قسمت آخر برنامه دورهمی با حضور احسان علیخانی | فصل ۴ قسمت ۱۰۱
chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر