menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استندآپ کمدی

جشنواره استنداپ کمدی «بگو بخند» در صومعه سرا برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا از برگزاری جشنواره ملی استنداپ کمدی با عنوان «بگو بخند» در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت سه روز برگزار می شود.

جشنواره ملی استنداپ کمدی در صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش شیرین طنز، نورالله صفرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جشنواره ملی استنداپ کمدی با عنوان «بگو بخند» به میزبانی شهرستان صومعه سرا برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ تیر ماه امسال در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی به انتشار فراخوان سراسری از ۲۰ خرداد ماه امسال اشاره کرد و افزود: در مدت زمان اعلام فراخوان تا پایان آن در هشتم تیر ماه امسال استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به این هنر انجام شد و در مجموع ۱۳۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا، ادامه داد: بیشترین آثار ارسال شده از شهرهای صومعه سرا، قرچک، تهران، خمام، فومن، بندر کیاشهر، سنگر، آبادان، گرگان، خراسان جنوبی، اصفهان، اراک، اردبیل، کرمان، گلستان، پردیس، یزد، مشهد، رشت و شیراز است.

وی با بیان اینکه از ۱۳۹ اثر ارسالی ۵۰ اثر برای بازبینی انتخاب شده است، بیان کرد:

آثار توسط داوران آقایان فرامرز طالبی و رضا میرمعنوی بازبینی و در نهایت ۲۴ اثر به بخش رقابت حضوری این جشنواره راه یافته است.

صفرپور با اشاره به اینکه ۲۴ اثر برگزیده برای کسب مجوز حضور در فینال این جشنواره به مدت دو روز با هم رقابت می کنند، تصریح کرد: از میان این آثار ۱۰ اثر از سوی داوران بخش پایانی آقایان علی مشهدی، یوسف صیادی، مهدی فارغی و سامان اسماعیل زاده برای حضور در فینال این جشنواره انتخاب خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره روز جمعه ۲۱ تیر ماه امسال در مجتمع فارابی برگزار می شود، افزود: بعد از برگزاری فینال این جشنواره ۳ اثر به عنوان اثر برگزیده از سوی داوران انتخاب و به آنها جوایز نقدی و تندیس جشنواره اهدا می شود.

صفرپور با اشاره به اینکه یک اثر نیز از سوی مردم به عنوان اثر مردمی انتخاب می شود، گفت: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر صومعه سرا برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر