menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه های رادیو صبا

“دوصفر چهارده “روز جوان را تبریک می‌گوید

ویژه برنامه نوروزی دوصفر چهارده در سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) با موضوع جوان راهی آنتن می‌شود .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، ویژه برنامه نوروزی “دوصفر چهارده ” که در قالب مجله رادیویی در ایام نوروز هر روز به صورت زنده از رادیو صبا پخش می‌شود ، روز پنج شنبه پنجم فروردین به موضوع جوان می‌پردازد.

در این برنامه مامور دو صفر چهارده که قالب کاراکتری است که با مسابقه تلفنی هر روز عصر به رادیو صبا می‌آید مسئول کشف راز و رمز شاد بودن است با ایجاد هیجان و نشاط به وقایع طنز سال گذشته اشاره می‌کند .

کانال شیرین طنز در ایتا

این برنامه روز پنجشنبه به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) با موضوع جوان راهی آنتن می‌شود .

دو صفرچهارده به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای آرش راسخ و لاله جلال آبادی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود .

‌رادیو صبا از بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱ با رویکرد طنز و ایجاد شور و نشاط در جامعه و با مدیریت محمد صادق رحمانیان فعالیت خود را آغاز کرد.

رادیو صبا با روزانه ۶ ساعت تولید و پخش برنامه های طنز و شاد توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه های رادیو صبا در روز از ۶ساعت به ۲۴ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.

پس از محمد صادق رحمانیان، حمید رضا مقدسی سکان دار رادیو صبا شد و در این مدت، برنامه هایی با محوریت مسابقه، اعم از مسابقه های جدی و طنز تولید و پخش شد. در تاریخ ۲۰/۲/۹۶ مدیریت رادیو صبا به سعید یوسف نیا سپرده شد.

در حال حاضر رادیو صبا با تولید روزانه ۸ ساعت برنامه طنز و مسایقه و ۴ ساعت برنامه زنده و ۴ ساعت تامین و تکرار تلاش می کند تا ضمن بالابردن کیفیت برنامه ها رضایت مخاطبان خود را جلب کند.

رادیو صبا بر روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز در تهران و در استان‌های البرز، اصفهان، خراسان رضوی، فارس زنجان، اردبیل، کرمان و کیش شنیده می شود اما با توجه به رسانه های کمکی همچون گیرنده های دیجیتال، رادیو نما، سایت ایران صدا و همچنین سایت رادیو صبا، این رادیوی شاد و مردمی را در همه جای ایران میتوان شنید.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر