menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه مجازی طنز کرونا

کارگاه مجازی طنز کرونایی با حضور فرزین پورمحبی برگزار می‌شود

اولین کارگاه مجازی طنز درباره کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، این کارگاه مجازی که نگاهی به فرهنگ کرونایی از دید نقد و نظر است توسط فرزین پورمحبی روز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.eventta.ir به صورت زنده این برنامه را تماشا کنند.

در خبر برگزاری این کارگاه نیز آمده است:

یک حسی بهم می‌گه: از شنبه همه چیز عادی میشه!

بر همین اساس از صبح یکشنبه و در عصر رشد کارشناسان از زیر بته کارگاهی کارشناسانه برگزار خواهد شد تا تکلیف‌مان را با کرونا به لحاظ فرهنگی در حوزه نقد و طنز مشخص کند؟ مثلا؛… برای مواجهه با این ویروس شوم آیا بهتر است «قر» بدهیم یا زمین و زمان را فحش بدهیم؟ پخش ویدیوهای مصیبت بار کرونایی چقدر حال‌مان را خوب خواهد کرد؟! تجویز اینهمه کارشناسان کرونایی را کجای دل مان بگذاریم؟

آیا بی‌خبری خوش خبری است؟ یا با اطلاع از انواع اخبار و تفاسیر می‌توانیم عالم به خفیات عالم شویم؟ چرا ترس؛ از اضطراب آبرومندتر است؟

چرا گروهی کرونا را به رسمیت نمی‌شناسند و آن‌را دور می‌زنند و گروهی هم جلوی کووید ۱۹ خودشان را حسابی می‌بازند؟ نقش طنز در حوادث لوث کردن و جدی نگرفتن است یا تسکین دهنده؟ و هزاران مطلب جالب و عجیب غیر عادی دیگر … .

فرزین پورمحبی (متولد ۱۳۴۷- کارشناس ارشد رشته ادبیات نمایشی) در عرصه طنزنویسی در صدا و سیما، نشریات، نگارش کتاب و مقالات طنز سابقۀ ۱۵ ساله دارد و در چندین جشنواره طنز نیز برگزیده شده است.

فنون نگارش طنز در ادبیات نمایشی، یکی از کتاب‌های ایشان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر