menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سپیده فرامرزی

سپیده فرامرزی نفر دوم مسابقات کاریکاتور سیکاکو شد

سپیده فرامرزی ، هنرمند اهل انزلی در جشنواره کاریکاتور کره جنوبی برنده شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، سپیده فرامرزی هنرمند جوان اهل انزلی نفر دوم مسابقات کاریکاتور سیکاکو کره جنوبی ۲۰۲۰ شد. در این جشنواره از بین هزاران شرکت کننده ۴۸۵ هنرمند از ۶۰ کشور جهان راه پیدا کردند که اثر این هنرمند جوان اهل انزلی دوم شد.

سپیده فرامرزی متولد ۱۳۶۵ ساکن بندرانزلی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ژنتیک پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است.

در کارنامه هنری وی موفقیتهایی چون برنده جایزه بست کاریکاتوریست BEST CARICATURIST جشنواره جهانی RED MAN چین ۲۰۲۰-۲۰۱۹ ، برنده جایزه اسپشال منشن اوارد ، جشنواره Equal Rights and Gender Equality ایکوالیتی نروژ ۲۰۲۰-۲۰۱۹ ، دریافت جایزه ویژه جشنواره جهانی اس کمیکز ایتالیا ۲۰۱۸ ، راهیابی به فینال و کاتالوگ جشنواره جهانی فکو فرانسه ، دریافت چندین دیپلم افتخار و گواهی مشارکت در جشنواره های معتبر جهانی ،چاپ آثار هنری در کاتالوگ های معتبر جهانی و مجلات تخصصی در زمینه نقاشی و کاریکاتور دیده می شود.

وی عضو هیات داوران سومین جشنواره جهانی بیرکیتاب بین دوست ترکیه ۲۰۲۰ ، نماینده مجله الکترونیکی بیر کیتاب بیر دوست است و علاوه بر نگارش چندین مقاله هنری در نشریات تخصصی کاریکاتور و نقاشی در کشورهای ترکیه، هند ؛ در همایش ها و سمینارهای هنری در عرصه نقاشی و کاریکاتور بعنوان سخنران حضور داشت .

همچنین قبلاً اثر سپیده فرامرزی هنرمند جوان اهل انزلی در جشنواره جهانی scoomix2018 ایتالیا مقام چهارم و جایزه ویژه و دیپلم افتخار این جشنواره را به دست آورده بود.
در این اثر برنده جایزه چهارم جهانی ایتالیا به این پرداخته که امروزه نیاز به نجات کتابها از دنیای دیجیتال همانند عمل بزرگ نوح برای نجات موجودات زنده از توفان سهمگین است و این اثر در کاتالوگ جشنواره اسکومیکس ایتالیا نیز چاپ شد .

سپیده فرامرزی فعالیت هنری اش در زمینه نقاشی و طراحی را از اوایل سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و در کنار آن به نقاشی های مفهومی و کاریکاتور مفهومی پرداخته است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر