menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری

فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره شعر طنز این استان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الله شیروانی با بیان اینکه هفتمین جشنواره استانی شعر طنز با همکاری اداره شهرستانی کیار و انجمن ادبی آوای قلم این شهرستان، دهم آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت: شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات آب، محیط‌ زیست، فضای مجازی؛ فرصت‌ها و تهدیدها، جمعیت، جوانی، فرزند آوری، معیشت و رفاه خانوادگی و همچنین نشاط اجتماعی و امید به آینده به دبیرخانه جشنواره استانی شعر طنز ارسال کنند.

وی تصریح کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر را برای دبیرخانه ارسال کند و آثار ارسالی نیز نباید در رویدادهای فرهنگی دیگر شرکت کرده و یا حائز رتبه شده باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار

شیروانی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز را ۲۰ مهر امسال اعلام کرد و یادآور شد: به نفرات برتر این جشنواره به ترتیب جوایز ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت و برگزیدگان نیز بنا به نظر هیات داوران، هدیه‌ای پنج میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار در شهر شلمزار واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۸۳۲۶۲۳۶۳۶ تماس گرفته و یا در پیام‌رسان‌های ایتا و روبیکا با شماره ۰۹۱۳۹۸۴۵۴۹۳ در ارتباط باشند.

در ششمین دوره از جشنواره شعر طنز چهارمحال و بختیاری که تیر ۱۴۰۰ برگزار شد، ۵۰ اثر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان آثار احمد رفیعی، زهرا علیدوستی، مجتبی بخشایش، علی نظری، ریحانه فرزی، کمال‌الدین ساعی و محمد حمزه به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر