menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین شب شعر طنز سقلمه

دومین شب شعر طنز و محلی «سقلمه» در شهرکرد برگزار شد

شب شعر طنز و محلی «سقلمه» با حضور رضا احسان‌پور و با یادی از زنده‌یاد «ابوالفضل زرویی نصرآباد» از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دومین شب شعر طنز و محلی «سقلمه» به منظور حمایت، ترویج و معرفی طنز فاخر و ایجاد تعامل میان طنز‌‌پردازان استان از سوی واحد آفرینش‌های ادبی و واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

اعظم قاسمی افزود: برای برگزاری این شب شعر فراخوانی در مهرماه ۱۳۹۸ منتشر شد که بیش از ۵۰ اثر طنز در قالب شعر و نثر به واحد آفرینش‌های ادبی ارسال شد. که از بین این آثار اشعار ۶ شاعر جهت خوانش در این محفل انتخاب شده است.

وی گفت: همچنین ۵ شاعر استان نیز جدیدترین آثار خود در قالب شعر محلی را در این نشست خوانش کردند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری افزود: در این محفل یادی از استاد «ابوالفضل زرویی نصرآباد» نیز شد و آثار این شاعر کشور خوانش و کلیپی از او در برنامه پخش شد.

قاسمی اظهار داشت: میهمان ویژه این نشست «رضا احسان‌پور» نویسنده و طنز پرداز کشور بود که آثاری چون کتاب‌های «چه حرف‌ها»، «خنده‌های امپراتور»، «چوپان معاصر» و … در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، در این نشست احمد رفیعی وردنجانی، مرادعلی توکلی، همایون علیدوستی، اقبال طهماسبی، مجتبی بخشایش، منصور دهقان، زهرا علیدوستی، وحید برزگر، مریم عباسی سورشجانی، محمد مهدی سلیمان و ایوب غفاری گوشه اشعار خود را در قالب طنز و محلی خوانش کردند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر