menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان جشنواره کاریکاتور روزی حلال

برگزیدگان جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «روزی حلال» معرفی شدند

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع «روزی حلال» در بجنورد برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، پنج‌شنبه‌شب آئین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع «روزی حلال» در تالار فرهنگی هنری گلشن بجنورد برگزار شد و هیئت داوران اسامی نفرات برتر این جشنواره را اعلام کردند.

بخش کارتون:
بر اساس اعلام هیئت داوران نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی متشکل از احمد عربانی، بهمن عبدی، محمدرضا دوست محمدی، سعید نوروزی و عباس ناصری در این جشنواره در بخش کارتون با موضوع «روزی حلال» درمجموع ۴۱۵ اثر از سوی ۱۲۳ هنرمند استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.
در پایان هیئت داوران جابر اسدی از تبریز، طاهر شعبانی از همدان و مهناز یزدانی از اصفهان را به‌عنوان برگزیدگان بخش کارتون نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی معرفی کرد.
همچنین در این بخش سجاد رافعی از اهواز، مجتبی فیضی از فولادشهر، محمود نظری از همدان، محمدحسین اکبری از جهرم، محمد افلاک از کرج، مجاهده پورشمسیان از کرج، ناهید مقصودی از کرج، پویا عبدلی از کرمانشاه، سامان احمدی از کرمانشاه و رضا حمیدی مطلق از سمنان به‌عنوان هنرمندان شایسته تقدیر معرفی شدند.
افزون بر این در بخش کارتون نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور «روزی حلال» حامد مرتضوی جایزه دبیرخانه را از آن خود کرد.

بخش کاریکاتور:
در بخش کاریکاتور نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی که شامل طراحی چهره استاد علیزاده بود ۷۵ هنرمند از استان‌های مختلف کشور درمجموع ۱۱۳ اثر ارسال کردند که در پایان هیئت داوران داوود هوشمند از قوچان، عقیل رستگاری از آشخانه و سامان ترابی از اهواز را به‌عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کرد.
همچنین در این بخش ابوالقاسم طحانیان از برازجان، عارف نیازی از کرمانشاه و نادر رحمانی از مازندران به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.
دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی در بخش کاریکاتور جایزه خود را به سید تقی رضایی تقدیم کرد.
خیرمقدم از سوی رئیس حوزه هنری استان، سخنرانی استاندار خراسان شمالی، سخنرانی دکتر ضامنی معاون فرهنگی هنری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، استند آپ عباس ناصری دبیر هنری و داور جشنواره، تجلیل از استاد علیزاده و اجرای گروه موسیقی قوشمه نوازی و موسیقی مقامی ازجمله بخش‌های آئین اختتامیه جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر