menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اولین شب طنز لرستان

اولین شب طنز لرستان با موضوع لاف برگزار می شود

اولین شب طنز لرستان برگزار می‎شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان از برگزاری اولین شب طنز با موضوع لاف (سیل) با حضور چهره‌های مطرح طنزپرداز استانی و کشوری خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا منطقه لرستان، صمد سبزی در جمع خبرنگاران گفت: اولین شب طنز استان لرستان ، با موضوع لاف (سیل) با حضور چهره‌های مطرح طنزپرداز استانی و کشوری عصر روز چهارشنبه، ششم شهریورماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این شب طنز، افزود: شاعران مطرح طنزپرداز، استنداپ، نثر طنز، خاطره طنز، سرود، مسابقه و کلیپ‌های جذاب، این محفل را از سایر محافل متمایز کرده است که عموم مردم می‌توانند در یک فضای خانوادگی در شب طنز حضور داشته باشند.

سبزی با اشاره به این‌که سازمان فضای مجازی سراج مرکز لرستان طی چند سال پیاپی با برگزاری دوره‌های آموزشی طنز توسط اساتید باشگاه طنز انقلاب اسلامی، زمینه رشد جوانان و حضور جدی در عرصه طنز انقلابی را فراهم کرده است بر لزوم ورود طنزپردازان انقلابی در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: سراج لرستان با برگزاری کارگاه‌های طنز به‌صورت حضوری و مجازی در حال زمینه‌سازی برای حضور اثربخش طنزپردازان انقلابی در فضای مجازی استان و کشور است.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر