menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیست و دومین محفل طنز قندشکن

کلفتی نان و نازکی کار! در بیست و دومین محفل طنز «قندشکن»

اهالی «قندشکن» از «کلفتی نان و نازکی کار!» می‌گویند.

بیست و دومین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «کلفتی نان و نازکی کار!» ۶ شهریور در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و دومین دورهمی ماهانه طنزپردازان یزدی در محفل «قندشکن» خبر داد و گفت: در این محفل طنزپردازان، نویسندگان و شاعران جوان و پیشکسوت استان آثار نثر و نظم خود را در زمینه «کلفتی نان و نازکی کار!» و همچنین موضوعات مختلف ارائه می‌کنند.

محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه ضرب‌المثل‌ها به عنوان نمونه‌هایی برجسته از فرهنگ، هویت و ادبیات عامیانه افزود: موضوع محفل، بر اساس کنایه و ضرب‌المثل معروف «کلفتی نان را بگیر و نازکی کار را» انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: طبق روال همیشه در پایان محفل به آثار برتر از نگاه کارشناس، مهمان برنامه و شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا می‌شود.

رئیس حوزه هنری یزد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

کوچک‌زاده گفت: محافل ماهانه طنز «قندشکن» از دهه فجر ۱۳۹۵ در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران و طنزپردازان این محفل در سطح کشور شناخته شده‌اند.

گفتنی است: ضرب‌المثل ،‌سخن کوتاه و مشهوری است که به قصه‌ای عبرت‌آمیز یا گفتاری نکته آموز اشاره می‌کند و جای توضیح بیشتر را می‌گیرد .

بیست و دومین محفل طنز «قندشکن» چهارشنبه ششم شهریورماه، ساعت ۲۰:۳۰ در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر