menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین مسابقه کاریکاتور ترامپیسم

استقبال فوق العاده از دومین مسابقه کاریکاتور ترامپیسم

مسعود شجاعی طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸، از ارسال آثار ۱۰۸ هنرمند از ۴۱ کشور جهان به این مسابقه خبر داد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸، از ارسال آثار ۱۰۸ هنرمند از ۴۱ کشور جهان به این مسابقه، علی‌رغم باقی ماندن ۴۰ روزه مهلت ارسال آثار و پوشش خبری آن توسط سایت‌های مطرح حوزه کارتون و کاریکاتور خارجی خبر داد و گفت: به‌زودی اسامی هیئت داوران در دو تیم ایرانی و خارجی نیز اعلام خواهد شد.

شجاعی طباطبایی ضمن بیان مطلب فوق بیان کرد: ظرف ۲۵ روزی که از اعلام فراخوان دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸ گذشته است، شاهد اتفاقات و استقبال بسیار خوبی بوده ایم و سایت‌های تخصصی و مطرح حوزه کارتون و کاریکاتور مبادرت به اعلام فراخوان این مسابقه کرده اند که از جمله این سایت‌ها می‌توان به سایت‌های مغرب کارتون، عرب کارتون، سیریا کارتون و فکو نیوز متعلق به کشورهای عربی، برزیل کارتون در آمریکای لاتین، گلدپنسیل goldpencil (مداد طلائی) در شرق دور، کارتون هیومور (طنز کارتون) در آذربایجان، بست کارتون Best Cartoons در رومانی و سایت‌های دیگری در کشور ترکیه چون کاریکاتورک و … اشاره کرد.

این هنرمند در ادامه به دیده شدن گسترده این فراخوان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گستردگی مشاهده فراخوان این مسابقه در فیس بوک خیلی زیاد است. همکاران ما در این مسابقه نیز با بسیاری از هنرمندان ارتباط برقرار کرده اند و به نظر می‌رسد شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این مسابقه باشیم.

عدم محدودیت

شجاعی طباطبایی ضمن تاکید بر توجه هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه، به عدم محدودیت در ارسال یکباره همه کارها توسط هنرمندان اشاره و خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند از همین حالا کارهایش را یک به یک هم ارسال کند و با تمهیدات اندیشیده شده آثار ارسالی بلافاصله در صفحه ای، که با عنوان لیست شرکت کنندگان مهیا شده، بروزرسانی خواهد شد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری بر تمدید نشدن مهلت ارسال آثار به دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸ تاکید کرد و گفت: هنرمندان نباید ارسال آثارشان را به دقیقه ۹۰ بکشانند، چون مهلت ارسال آثار به دلیل زمان بندی فشرده ای که داریم، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: بعد از این مهلت که یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ است، فقط ۱۵ روز زمان برای به نتیجه رسیدن این اتفاق داریم.

شجاعی افزود: انتخاب، داوری و چاپ کتاب مجموعه آثار از جمله کارهایی است که باید در این مدت محدود انجام شود و بنابراین، امکان تمدیدی وجود ندارد. تنها ۴۰ روز فرصت ارسال آثار باقی مانده و هنرمندان باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دومین مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور ترامپیسم ۱۳۹۸، با موضوع ترامپ و سیاست‌های دولت آمریکا در بخش‌ها و موضوعات مختلف، به همت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع‌ مقدس با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حوزه هنری، در ۲۵ آذر ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر