menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جلال سمیعی روی صندلی قرمز در حلقه رندان

جلال سمیعی روی صندلی قرمز در حلقه رندان

جلال سمیعی مهمان «در حلقه رندان» می شود.

یکصد و پنجاه و چهارمین محفل طنز «در حلقه رندان» یکشنبه ۲۶ خرداد با حضور جلال سمیعی روزنامه‌نگار و طنزپرداز در حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، در تازه ترین شب شعر طنز «در حلقه رندان» جلال سمیعی روزنامه‌نگار و طنزپرداز حضور می یابد. اجرای این محفل را داریوش کاردان نویسنده، بازیگر، کارگردان و طنزپرداز بر عهده دارد.

همچنین اشاره به نکات آموزشی درباره ادبیات طنز توسط اکبر کتابدار استاد دانشگاه و کارشناس ادبی از دیگر آیتم های ثابت این برنامه است.

در محفل طنز «در حلقه رندان» تازه ترین سروده ها یا شعرهایی درباره وقایع و رخدادهای روز توسط شاعران پیشکسوت و جوان طنز خوانده می شود.

یکصد و پنجاه و چهارمین نوبت از این شب شعر روز یکشنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری واقعی در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ در جریان خواهد بود.

«در حلقه رندان» که از محافل ثابت و ماهانه حوزه هنری است به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری دفتر طنز حوزه هنری آخرین یکشنبه های هر ماه برگزار می شود.

حضور در این جلسه برای عموم علاقه مندان به ادبیات طنز آزاد است.

بیوگرافی جلال سمیعی

جلال سمیعی متولد ۱۳۶۱ روزنامه‌نگار و طنزپرداز ایرانی است. او مدتی مجری صدا و سیما و وبلاگ‌نویس بود. وی اکنون مشاور رسانه و محتوا و روابط‌ عمومی است.

او متولد ۱۳۶۱ در شهرری، دانشجوی سابق مهندسی متالورژی از دانشگاه امیرکبیر است که آن را در اواسط دورهٔ کارشناسی رها کرد.

از سال ۱۳۸۱ فعالیت روزنامه‌نگاری را در گل آقا، مردم سالاری، همشهری، آینده سازان و بسیاری نشریات دیگر آغاز و به طنزنویسی پرداخته است. وی یک‌بار نامزد جشنوارهٔ سراسری مطبوعات بوده و چندین بار برگزیدهٔ جشنواره‌های سراسری و منطقه‌ای طنز شده‌است.

گزیده‌ای از طنزهایش با نام «… و غیره!» در سال ۸۴ منتشر شد. وی اکنون کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی (گرایش روزنامه‌نگاری) از دانشگاه علامه طباطبائی و کارشناسی ارشد تحقیق در رسانه‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

همچنین از سال ۱۳۸۳، فعالیت در صدا و سیما را با رادیو جوان آغاز کرد و همین فعالیت علت مهمی برای رها کردن تحصیلات مهندسی و تغییر رشته و مسیر کاری به رسانه‌ها شد.

وی نویسندگی و سردبیری در رادیو جوان، سرپرستی کارگاه فیلم‌نامه‌نویسی دفتر طنز حوزهٔ هنری، سرپرستی نشست‌های تخصصی «نور، صدا، دوربین، خنده» با موضوع نقد فیلم‌های سینمایی طنزآمیز و هچنین اجراهای طنز تلویزیونی مانند آیتم «حرف اضافه» را در کارنامهٔ خود دارد.

منبع : ویکی پدیا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر