menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ناصر فیض

شوخی ناصر فیض با حافظ در “فیضاً له” و “حافیض” منتشر می شود

ناصر فیض ، شاعر و طنزپرداز با اشاره به انتشار دو کتاب جدیدش اظهار کرد:‌ کتاب «فیضاً له» برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر خواهد شد. این کتاب مجموع ۱۰۰ بیت از شعرهای حافظ است که من با آنها شوخی کرده‌ام. همچنین دیوان «حافیض» بعد از نمایشگاه و تا پایان سال ۹۵ روانه بازار نشر خواهد شد.
به گزارش شیرین طنز، ناصر فیض به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، کتاب «فیضاً له» برای نمایشگاه کتاب تهران از سوی نشر قاف منتشر و عرضه خواهد شد. این کتاب مجموع ۱۰۰ بیت از شعرهای حافظ است که من با آنها شوخی کردم و به طنز درآوردم.

وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که مخاطبان این شعرها را در گذشته و در جلسات شعر، نشریات و رسانه‌ها دیده و شنیده باشند چراکه این کتاب مجموعه اشعاری است که آنها را در سال‌ها گذشته گفته‌ام. البته در این کتاب علاوه بر آوردن شعرها در کنار هر بیت، توضیحی آورده و اطلاعاتی به مخاطب داده شده است.

این شاعر طنزپرداز، در توضیح دیگر آثار جدیدش اظهار کرد: دیوان «حافیض» نیز از دیگر کارهای جدیدم است که بعد از نمایشگاه آماده و عرضه خواهد شد. این کتاب نیز رویکردی مانند «فیضاً له» دارد با این تفاوت که «حافیض» از ۶۰ غزل کامل تشکیل شده است.

اهدا کتاب فیض بوک ناصر فیض به مقام معظم رهبری

ناصر فیض ، شاعر و طنزپرداز مطرح کشورمان، در ۲ خرداد ۱۳۳۸ در قم متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است. نخستین آشنایی او با آثار طنز از طریق مطالعه نوشته‌های عزیز نسین نویسنده اهل ترکیه بوده است. فیض نخستین کتاب خود را در سال ۱۳۸۰ با عنوان «ترجمه اشعار و بیوگرافی ۴۰ شاعر ترک »منتشر کرد. «گزیده ادبیات معاصر»، «فیض‌بوک»، «املت‌ دسته‌دار»، «نزدیک ته خیار»، «اگر کمونیسم بیاید» و «نامه‌هایی به تارانتا بابو» از جمله آثار منتشر شده اوست.

خرید کتاب های ناصر فیض

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر