menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش چهارمین “محفل طنز فلفل” بچه در همدان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: در حال حاضر دانایی محوری باید اولویت برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی قرار گیرد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم الهی تبار روز پنجشنبه 7 بهمن 93 در محفل طنز فلفل بچه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با بیان اینکه در زمان جنگ اولویت اول، دفاع از کشور بود و دانش آموزان همگام با سایر مردم در این صحنه نیز قدرتمندانه ظاهر شدند افزود: اکنون حضور در عرصه های دانش پژوهی و دانایی محوری اولویت اول است.

وی اضافه کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی یک تشکل و نهاد غیر دولتی خاص دانش آموزان است که این نهاد با برکت، پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و نسل آن روزها را با فرهنگ انقلاب ، اندیشه امام راحل و راه و منش شهیدان آشنا کرد.

وی اظهار کرد: بسیاری از این دانش آموزان حضور جانانه ای در عرصه های مختلف جهاد داشتند و اکنون تعدادی از آنها از چهره های برجسته علمی، مدیریتی و آموزشی کشور هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه در حال حاضر سرعت اطلاعات با توجه به فن آوری های مختلف افزایش یافته است افزود: باید متناسب با این پیشرفت ها حرکت کرد تا ایران بتواند الگوی خوبی برای سایر کشورها باشد.

الهی تبار در ادامه با بیان اینکه ایجاد نشاط و شادی در جامعه ضروری است گفت: اجرای برنامه طنز فلفل بچه توسط اتحادیه کاری مطلوبی است چراکه می توان از طریق نقد منصفانه مشکلات را به مسوولان منتقل کرد.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان نیز گفت: چهارمین محفل طنز فلفل بچه با هدف گسترش نقد و نقادی در بین دانش آموزان برگزار شده که این برنامه از ابتکارات همدان است.

مجتبی قمری افزود: دانش آموزن عضو اتحادیه، فضای عمومی را با دیدگاه طنز نقد می کنند و آن را در قالب فیلم کوتاه، نمایش ، تئاتر و شعر ارایه می دهند.

وی اضافه کرد: کارهای تولید شده توسط دانش آموزان به صورت کلیپ و اشعار در وب سایت قرار می گیرد تا مورد استفاده سایر دانش آموزان قرار گیرد.

حدود 10 هزار نفر از دانش آموزان همدان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر