menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان سومین محفل طنز فلفل بچه در همدان

سومین محفل طنز فلفل بچه برگزار گردید.

به گزارش شیرین طنز، محفل طنز “فلفل بچه” توسط قرارگاه عملیات شهری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان همدان هر ماه به منظور کشف و پرورش استعداد های طناز و ایجاد محیطی سالم برای فعالیت های طنز برگزار می شود.

سومین محفل طنز فلفل بچه همراه با مسابقه ی کشوری طنز در پنج قالب شعر طنز داستان طنز نمایش طنز نماهنگ طنز و نقد مکتوب برگزار شد که از مدت ها قبل فراخوان مسابقه در سایت های معتبر و وبسایت فلفل بچه منشر شده بود. مراسم نیز در نهم بهمن ماه 1393 در محل سالن اجتماعات اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان برگزار شد.

مجری این مراسم هم مانند قبل مرتضی جهانی مقدم شاعر طنزپرداز همدانی بود. این محفل با محکوم کردن اهانت به نبی اکرم شروع شد همچنین ضمن برنامه مدعون با شعار های محبت به رسول اکرم در جهت محکوم کردن اهانت به ایشان عکس انداختند در بعد نمایش طنزی با هنرمندی متین هوشمند و امیرحمیدی خواه اجرا شد سپس جناب آقای کاظمی به بیان فوائد شادی و چگونه شاد بودن پرداختند محمد رضا ابراهیمی ورکانه نیز نمایش بسیار کوتاهی اجرا کرد.

ناگهان فردی فریاد زنان با لباس های عجیب روی صحنه آمد و با مجری شروع به جرو بحث کرد و دقایقی مدعوین را به خنده در آورد. هنرمند این نمایش نیز محمد رضا قراگوزلو بود. در بعد هم مجری به خواندن آثار برندگان مسابقه کشوری فلفل یچه 3 که در مراسم حضور نداشتند پرداخت. در بین برنامه ها کلیپ های منتخب طنز و نماهنگ های تولیدی فلفل بچه پخش شد.

برگزیدگان فلفل بچه 3 :

شعر طنز: محسن دری اصفهان

داستان طنز: سیده زهرا کاظمی شهر کرد

نمایش طنز: متین هوشمند و امیر حمیدی خواه همدان

نماهنگ طنز: کامیار سیم بخش همدان (بازیگر برتر)

نقد مکتوب: اثری شایسته ی تقدیر نبود

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر