menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیست و ششمین محفل طنز قندشکن

محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج آسان» برگزار شد

طنزپردازان مشکلات ازدواج پایدار و آسان را بیان کردند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل ار روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، همزمان با اول ذی‌الحجه؛ سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، بیست و ششمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «ازدواج آسان» شامگاه اول مرداد به صورت مجازی در حوزه هنری یزد برگزار شد.

در این محفل ادبی که به دلیل پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد تعدادی از شاعران و طنزپردازان استان با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در زمینه موضوع برنامه و مضامین مختلف به شعرخوانی پرداختند.

لزوم ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، ترویج سنت حسنه‌ی ازدواج، ازدواج پایدار، آسان و آبرومند، ساده‌زیستی و قناعت در زندگی، دوری از تجملات، تشریفات و بریز و بپاش‌های اضافی در امر ازدواج، مشکلات اقتصادی و ترس جوانان از ازدواج از جمله موارد مطرح شده در آثار طنزپردازان بود.

در این محفل حجت‌الاسلام مهدی پرنیان، محمدجواد حلوایی، محمدحسین منصوری، علی رمضانی، محمود صادق‌منش، امیر رضا شجریان، علی تقی‌زاده، علی برزگری‌خانقاه، محمد عظیمی، احمد رسولی، محمد سرچشمه، علی‌محمد برادران‌زاده، رضا میرشکاری و غلامرضا پهلوان‌نژاد آثار خود را خواندند.

این برنامه دومین محفل مجازی قندشکن بود که به صورت زنده از صفحه‌های اینستاگرام @artyazd و @qandshekan و @yazdfarhang برای علاقه‌مندان پخش شد. اجرای برنامه بر عهده امیر رضا شجریان بود و حجت‌الاسلام مهدی پرنیان(مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد) به عنوان کارشناس در این محفل حضور داشت.

در پایان به اثر برگزیده و آثار مرتبط با موضوع جوایزی تعلق گرفت. این برنامه با همکاری حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.

به زودی ویدئوهای آثار منتخب این محفل در فضای مجازی و کانال‌ تلگرام قندشکن منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای ارائه و خواندن در محافل ماهانه طنز قندشکن به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر