menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش نخستین “محفل طنز فلفل بچه” در همدان

نخستین محفل طنز فلفل بچه در شهر همدان برگزار گردید.

به گزارش شیرین طنز، برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان همدان نخستین محفل طنز فلفل بچه با هدف کشف و پرورش استعداد های طناز و ایجاد محیطی مناسب برای فعالیت سالم و تحت چارچوب طنز 18 شهریور ماه 1393 با حضور دانش آموزان انجمنی راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

اجرای مراسم را مرتضی جهانی مقدم به عهده داشت. ابتدا از کسانی که شعر طنز آماده کرده بودند دعوت شد تا اشعار خود را بخوانند از این میان می توان به سید صباح الدین حسینی شاعر جوان، مجتبی عباسی مسئول شهرستان و مهدی ارمغانی فارق التحصیل در کنار دیگر دانش آموزان اشاره کرد.

در بین مراسم از تولیدات طنز بچه های انجمنی در قالب نماهنگ استفاده می شد که شاخص ترین آنها کلیپی به کارگردانی حسین علیزاده بود. ناگهان صدای فریادی توجه مدعوین را به خود جلب کرد. فردی با لباس های عجیب و چوبی به دست از انتهای سالن فریاد زنان روی سن آمد. چند دقیقه بعد مهمانان متوجه شدند که نمایشی با هنرمندی محمد رضا قراگوزلو را می بینند.

مهمان ویژه این مراسم جناب آقای جواد نوری شاعر، طنز پرداز و صاحب کتاب شاهنامه مدرن بود که دقایقی در باره ی طنز صحبت کرد. همچنین اهداء لوح یادبود و جوایز از برنامه های این مراسم بود. در انتهای این مراسم نیز دو گروه نمایش طنز اجرا کردند که مورد توجه تماشاگران واقع شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر