menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب چشم حاج آقا نوشته رضا کشمیری

خاطرات طنز یک مُبَلّغ در «چشم حاج آقا» منتشر شد

کتاب «چشم حاج آقا» نوشته رضا کشمیری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، کتاب «چشم حاج آقا»؛ مجموعه خاطرات طنز حجت الاسلام حسین جلالی از سفرهای تبلیغی به قلم رضا کشمیری به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب در واقع روایت‌هایی است از آغاز طلبگی و ماجرای اولین تبلیغ حسین جلالی تا خاطرات جبهه و تا زمانی که به عنوان مسئول ستاد اعزام مبلّغ لشکر ۴۱ ثارالله فعالیّت می‌کند ادامه پیدا می‌کند و ترکش شوخی‌های او حتی به تن فرمانده لشکر؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم می‌نشیند.

حجت الاسلام جلالی کیست؟

آقای جلالی چند سال بعد از پایان جنگ وارد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ره می‌شوند و تحصیلات‌شان را تا مقطع دکترای روان‌شناسی تربیتی ادامه می‌دهند. همزمان با تحصیل از سوی مرحوم علامه مصباح یزدی ره به عنوان مسئول دفتر انتخاب می‌شوند و بیش از بیست سال در آنجا خدمت می‌کنند.

در طول این سال‌ها سفرهای تبلیغی ایشان همیشه و در سراسر کشور برقرار بوده و ماجراهای شیرین و جذابی برای‌شان اتفاق می‌افتد. روایت این ماجراهای طنزآمیز با نثری روان و جذاب در کتاب «چشم حاج آقا» به تصویر کشیده و در کنار مطالب درس‌آموز لبخندهای عمیق به قلب و لب‌های مخاطب هدیه خواهد کرد.

قسمتی از کتاب را بخوانید

«نماز را شروع کردیم. سوره حمد را کلمه کلمه خواندم و او تکرار کرد. ذوق‌زده رفتم سراغ خواندن سوره. تا کفواً أحد که رسید و او تکرار کرد، توی دلم گفتم: «به به خیلی خوب پیش میره، خدا کنه کسی هل نده نمازش خراب بشه. خدایا خودت کمک کن.»

گفتم: «خب حالا برو رکوع.»

پیرزن بدون اینکه سرش را بچرخاند، کجکی نگاهم کرد و گفت: «چشم حاج‌آقا!»

این کتاب در قطع رقعی و ۱۸۰ صفحه عرضه شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر