menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جمال الدین اکرمی

جام جهانی در جنگل برای کودکان روانه بازار نشر شد

جمال اکرمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «جام جهانی در جنگل» از سوی انتشارات نیستان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، جمال اکرمی، نویسنده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از انتشار کتاب مجموعه قصه‌های «جام جهانی در جنگل» از سوی انتشارات نیستان خبر داد و گفت:‌ این کتاب درباره رویدادهای ورزشی در جنگل حیوانات است.

وی با اشاره به محتوای این مجموعه قصه‌ها گفت:‌ شیرخان، سلطان بی چون وچرای جنگل، به معاونش جناب ببرخان دستور می‌د‌هد تا با برگزاری یک رشته مسابقات ورزشی با عنوان جام جهانی، هیجان تازه‌ای در جنگل به راه بیندازد و رنگ و روی تازه‌ای به جنگل زیرفرمان او بدهد. مراسم افتتاح مسابقات برگزارمی‌شود و طی ۱۰ روز مسابقات، هرکدام از رشته‌های ورزشی، از ورزش دوی استقامت و پرتاب نیزه(دارت پرانی) گرفته تا پرتاب وزنه، پرش طول، پرش ارتفاع، کوه‌پیمایی و فوتبال، جانوران جنگلی به رقابت می‌پردازند.

چند محصول پیشنهادی برای شما



اکرمی گفت:‌ تلاش برای حذف رقیبان و کسب مدال قهرمانی، هیجان مسابقات را بالا می‌برد و طی آن جانوران جنگل روحیات خود را به نمایش می‌گذارند. مسابقاتی که قرار نیست حیوانات ضعیف‌تر از توانایی‌های کم‌تری برای پیروزشدن برخوردارباشند. بردباری لاکی و ورموری، حس انتقام جویی گوش دراز(خرگوش) از یرخان، شکم چرانی گوری مگوریل، شتابزدگی دم دراز، کُرکُری خواندن‌های پاگنده و آب گل کن، نشانگر ویژگی‌ شخصیت‌های جانوری این کتاب است.

این نویسنده افزود:‌ آشنایی کودکان با ورزش‌های گوناگون و شیوه اجرای آن، به همراه آشنایی با روحیات جانوران گوناگون وهمزیستی آن‌ها، درونمایه این مجموعه است و طنز شکل گرفته در داستان‌ها، آن‌ها را برای ادامه خواندن تشویق می‌کند. این کتاب با تصویرهای زیبای ۱۰ تصویرگر جوان و هنرمند همراه است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر