menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حسام حیدری

نویسنده ی کتاب طنز «ببرهای زخمی حکیمیه» به رادیو صبا می‎آید

آثار طنز “حسام حیدری” نویسنده و طنزپرداز در برنامه «نقل نقلستان» معرفی می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با رویکرد شادی آفرینی و معرفی چهره های طنزپرداز کشور روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ راهی آنتن می شود.

روز دوشنبه ۲۴ دی مهمان این برنامه “حسام حیدری” است.

“حسام حیدری” متولد دی ماه سال ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته مهندسی صنایع است. او طنزنویسی را از سال ۸۶ با مجموعه مجلات گل‌آقا آغاز کرد و پس از آن با تعداد زیادی از مجلات و روزنامه‌های کشور در ادوار مختلف همکاری کرده است. حیدری هم‌اکنون معاون دبیر شهرونگ و دبیر صفحات طنز مجله همشهری جوان است و به عنوان طنزنویس با بی‌قانون همکاری می‌کند.

ستون تذکره‌الهَمِگان او در بی‌قانون یکی از پرطرفدارترین ستون‌های این روزنامه است که در قالب نقیضه‌پردازی کتاب تذکره‌الاولیا عطار، هر بار به ذکر یکی از سیاستمدارن، بازیگران سینما یا ورزشکاران می‌پردازد و با آنها شوخی می‌کند.

کتاب «ببرهای زخمی حکیمیه» رمان طنزی است به قلم این نویسنده که نشر چشمه در سال ۹۶ آن را منتشر کرد و تاکنون به چاپ سوم رسیده است.

برنامه “نقل نقلستان” به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی با اجرای مهدی فرج اللهی و با بازی امین ضیایی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر