menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گوسفند

«گوسفند بخار» مجموعه داستان‌هایی اجتماعی طنز هادی قدرت‌نما

هادی قدرت‌نما مجموعه داستان‌هایی اجتماعی را به زبان طنز به رشته تحریر درآورده که در کتابی با عنوان گوسفند بخار منتشر شده است.

خلاصه کتاب گوسفند بخار

به گزارش شیرین طنز، به نقل از طاقچه، گوسفند بخار مجموعه داستانی طنز اجتماعی است که به قلم هادی قدرت‌نما به رشته تحریر درآمده‌اند. داستان نخست این مجموعه چهار گوسفند بخار نام دارد. این داستان از زبان فرزند چهارم خانواده‌ای روایت می‌شود که پدر فرزندان خود را گوسفند خطاب می‌کند.

در واقع پدر خانواده عادت دارد اغلب مردم را به حیوانات تشبیه کند. بنابراین گوسفند خطاب کردن فرزندان نوعی لطف به آنان محسوب می‌شود چرا که در نگاه پدر، آن‌ها همچون بره‌هایی بی‌آزار هستند. با داستان‌های هادی قدرت‌نما همراه شوید تا از طنز نگاه او لذت ببرید.

دانلود و خرید کتاب گوسفند بخار از طاقچه با کد تخفیف زیر :

کد تخفیف شیرین طنز

خواندن کتاب فوق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه این کتاب برای علاقمندان به داستان کوتاه و طنز، گزینه بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

جملاتی از کتاب

ماجرای چهار گوسفندِ بخار هم برمی‌گردد به یک موتور سیکلت سوزوکی صد و پنجاه سی سی که همیشه ما چهار تا بره قد و نیم قد را روی آن سوار می‌کرد و این طرف و آن طرف می‌برد.

آن موقع‌ها برادر ارشدمان تازه رفته بود هفتم هشتم که توی مدرسه به تازگی با مفهوم توان و واحد آن، یعنی اسب بخار، آشنا شده بود و وقتی که او از پدرم پرسیده بود که موتورسیکلتمان چند اسب بخار قدرت دارد؟ پدرم به شوخی و جدی برگشته بود و گفته بود که اسب بخار از اشتباهات محرز علم فیزیک است و یک واحد تقریبی‌ست و موتور سیکلت مذکور با توجه به اینکه می‌تواند هر ما چهار تا گوسفند را سوار کند و این ور و آن ور ببرد، چهار گوسفند بخار قدرت دارد!

و ادامه داده بود که هیچ وقت بعد از این برای مقدار توان حق ندارید از واحد اسب بخار استفاده کنید، چون اسب بخار یک واحد تقریبی‌ست و به احترام جیمز وات هم که شده فقط و فقط از واحد وات برای توان استفاده کنید و در نهایت اشاره کرده بود که مخترعین و دانشمندان حق بزرگی به گردن جامعه مدرن دارند.

نسخه چاپی کتاب گوسفند بخار اثر هادی قدرت نما در ۹۸ صفحه به قیمت ۱۸ هزار تومان توسط انتشارات نامه مهر منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر