menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دهه فجر ۲۲ بهمن

چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان فراخوان داد

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر در کردستان از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان اعلام شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: باید با استفاده از زبان هنر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را برای ملت ایران تبیین و به نسل‌های آینده‌ساز جامعه منتقل کرد.

علی عباس داودنیا با بیان اینکه هنر کارتون و کاریکاتور یک هنر جهانی است، افزود: می‌توان با بهره‌گیری از این هنر جهانی آثاری منطبق با ارزش‌های اسلامی و انقلابی را خلق کرد.

وی اعلام کرد: انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان برای چهارمین سال متوالی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور ویژه دهه فجر را برگزار می‌کند.

اینستاگرام

محور‌های برگزاری این جشنواره

وی به محور‌های برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: جاهلیت مدرن و حقوق بشر آمریکایی، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، جبهه مقاومت و اتحاد آزادی خواهان دنیا در برابر جبهه استکبار، انقلاب اسلامی و تمدن سازی جهانی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و خودباوری جوانان مسلمان از جمله محورهای این جشنواره است.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کردستان همچنین به شرایط جشنواره اشاره و بیان کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر شش اثر ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد، اما می‌تواند منتشرشده باشد.

داودنیا اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به‌هیچ‌عنوان قابل تمدید نبوده و از هنرمندان تقاضا می‌شود در مهلت ذکرشده نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

وی آخرین‌مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۱۸ بهمن‌ماه جاری و تاریخ داوری آثار را ۱۹ همین ماه عنوان کرد و افزود: ۲۰بهمن‌ماه جاری هم نتایج داوری آثار اعلام و نمایشگاهی از آثار برپا خواهد شد.

وی یادآور شد: هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست کشور می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی kurdewaricartoon@gmail.com ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر از فراخوان این جشنواره با شماره تماس ۰۸۷۳۳۲۹۱۱۷۸ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر