menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عباس حسین نژاد طنزپرداز

دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسانه کیست؟

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عباس حسین نژاد را به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسانه منصوب کرد.

به‌ گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسـانه منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است:

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هفتمین جشنواره طنز و رسانه (طنزپهلو)، یادمان مرحوم کیومرث صابری فومنی، جنابعالی را به سمت دبیر این دوره از جشنواره منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با همت جنابعالی و بهره گیری از ظرفیت بالای ”طنز” در فرهنگ عامه و در قالب‌های گوناگون شعر، نثر، کاریکاتور و… رویدادی اثر گذار در حوزه رسانه‌ای کشور از جمله رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فراهم آید.

افزایش مشارکت عموم طنزپردازان، کمک به ارتقا و حرفه‌ای‌تر شدن طنز در رسانه و کشف استعدادهای جوان از اهداف این دوره از جشنواره است که امید است در تحقق این اهداف، پیروز و موفق باشید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را مسئلت دارم.

عباس حسین نژاد متولد ۱۳۵۶ است. او کارشناس زبان ژاپنی است و به هایکوهای ژاپنی هم علاقه زیادی دارد. حسین نژاد در حال حاضر رئیس دفتر طنز حوزه هنری است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر