menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ببرهای زخمی حکیمیه

کتاب طنز «ببرهای زخمی حکیمیه» راهی بازار شد

کتاب طنز «ببرهای زخمی حکیمیه» از حسام حیدری به تازگی راهی بازار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، کتاب طنز «ببرهای زخمی حکیمیه» نوشته حسام حیدری است که در ۱۲۶ صفحه با شمارگان ۷۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۵۰۰ تومان راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: ما تو آپارتمان شش‌طبقه چهل و دوواحدی زندگی می‌کردیم به اسم گلچین، طرف‌های حکیمیه تهران. برای همین، اسم گروه را گذاشتیم «ببرهای زخمی حکیمیه».

بعدازظهرها، دوتا سوت می‌زدم و بچه‌ها را جمع می‌کردم می‌رفتیم تو حیاط و در مورد آدم‌هایی که باید به‌شان حمله می‌کردیم حرف می‌زدیم و بعد که حوصله‌مان سر می‌رفت، حمله می‌کردیم به گلریزی‌ها و خوراکی‌های‌شان را کش می‌رفتیم. گلریزی‌ها بچه‌های بلوک کناری‌مان بودند که درِ ورودی و پارکینگ‌شان با ما یکی بود و چون مقامشان از ما پایین‌تر بود باید نوکرمان می‌شدند و به ما مالیات می‌دادند. مشکل این بود که گلریزی‌ها، مثل ما، گروه و رییس و از این چیزها نداشتند. برای همین، خودمان یکی از دخترهای چاق‌شان به اسم رژین را به عنوان رییس‌شان انتخاب کرده بودیم و هروقت بی‌کار می‌شدیم، کتکش می‌زدیم یا گل‌سر و وسایلش را برمی‌داشتیم توی پارکینگ دست‌رشته می‌کردیم.

اوایل کسی کاری به کارمان نداشت ولی بعد از این که یکی از بچه‌های ساختمان را که «رییس» صدایم نکرده بود مجبور کردم تو باغچه سینه‌خیز برود، مامان گوشم را پیچاند و گفت «رییس‌بازی از امروز تعطیله امید… به خدا قسم اگه یه‌بار دیگه یکی بیاد درِ خونه بگه بچه‌ش رو کتک زدی خودت می‌دونی.» این‌طوری شد که یک مدتی کمتر تو حیاط جمع شدیم و کارهای ناجور نکردیم تا این‌که قضیه‌ جنیفر پیش آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر