menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور صنایع دستی

نمایشگاه کاریکاتور صنایع دستی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسؤول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه کاریکاتور صنایع دستی همزمان با «رونمایی کتاب دنیای وارونه من» در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، فخرالدین دوست‌محمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نمایشگاه گروهی کاریکاتور با موضوع صنایع دستی با هدف نشان دادن جایگاه و اهمیت صنایع دستی و تاثیر آن در کارآفرینی، رشد اقتصاد، آسیب‌ها و موانع پیش روی هنرمندان این عرصه برگزار می‌شود.

مسؤول خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: علاوه بر افتتاحیه نمایشگاه، از کتاب «دنیای وارونه من» نیز رونمایی می‌شود.

تقدیر از شرکت کنندگان ورک‌شاپ کاریکاتور و کتابخوانی و همچنین رونمایی از عروسک‌های خانواده شخصیت غولولو، از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است که دوست‌محمد در این گفت‌وگو به آن اشاره کرد.

وی افزود: هنرمندانی از جمله صبا محمودی، راضیه رازقی، شقایق عمی، زهرا مقصودی، ژاله یوسف‌نژاد( سنندج)، عسل مرادی، علی نقاهت، سامان احمدی و پویا عبدلی آثارشان در این نمایشگاه به معرض دید خواهند گذاشت.

دوست‌محمد در پایان، گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ الی ۲۴ آذرماه سال‌جاری در نگارستان سوره، در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای هنرمندان و علاقمندان است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر