menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پنجمین جشنواره هنر مقاومت

کارتونیست بجنوردی به قضاوت آثار هنر مقاومت می نشیند

کارتونیست بجنوردی همراه با دو داور دیگر همزمان با آغاز داوری آثار جشنواره ملی هنر مقاومت به قضاوت کارتون‌های واصل‌شده به جشنواره می‌نشینند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد با اعلام روابط عمومی پنجمین جشنواره ملی هنر مقاومت، عباس ناصری کارتونیست بجنوردی همراه با محمدحسین نیرومند و اکبر تراب پور به قضاوت آثار این جشنواره در بخش کارتون می‌نشینند.

پنجمین جشنواره ملی هنر مقاومت که از سوی بنیاد روایت فتح و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و هنری متعددی برگزار می‌شود، طی این دوره و در بخش کارتون موضوعاتی همچون اشرافی گری درزمینه‌های تجمل‌گرایی، ژن خوب و آقازاده‌ها، رانت‌خوارها، مفسدین اقتصادی، فیش‌های نجومی، تشریفات، باندبازی، فاصله طبقاتی را شامل می‌شود.

فراخوان پنجمین جشنواره ملی هنر مقاومت از ابتدای مردادماه امسال منتشر شد و آذرماه نیز زمان اعلام نتایج این جشنواره اعلام‌شده و در ماه‌های دی و بهمن امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با آثار برگزیده سایر بخش‌ها آثار برگزیدگان به نمایش درمی‌آید.

لازم به ذکر است عباس ناصری ازجمله کارتونیست‌های مطرح بجنوردی در سرتاسر جهان است که همواره حضور و شرکت او در جشنواره‌های گوناگون به‌عنوان داور محقق شده است.

گفتنی است وی هم‌اکنون مسئولیت خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر