menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه بهار همدلی

مسابقه «بهار همدلی» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه فرهنگی – رسانه ای «بهار همدلی» به همت این سازمان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، فخرالدین رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه ویژه ماه رمضان بوده و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی افزود: محورهای اصلی این مسابقه شامل مناسبت ها و رویدادهای ماه رمضان امسال از جمله رزمایش ملی کمک مؤمنانه، همدلی با آسیب دیدگان مالی ناشی از شیوع بیماری کرونا، فضای معنوی ماه رمضان، روز جهانی قدس و استکبارستیزی، سالروز شهادت حضرت علی (ع) و تجلیل از کادر درمانی و دستگاه های خدمت رسان استان به مردم است.

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رسانه، فرهنگی – هنری و کتابخوانی سه بخش اصلی این مسابقه خواهد بود.

رضایی عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۹ خردادماه ۱۳۹۹ آثار خود را به دبیرخانه آن واقع در سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

وی ابراز داشت: کمک به نیازمندان، اقدام های خیرخواهانه در ۱۵ رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان کرامت حسنی، سفره های ساده افطاری، معنویت در خانه، ایثار کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در ماه رمضان و سرگرم کردن کودکان در خانه موضوع های این مسابقه است.

رضایی گفت: شب های قدر، شهادت امام علی (ع)، امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در ماه رمضان و با موضوع روزه خواری، ایجاد شادی، نشاط و کمک به افزایش همدلی بین اعضای خانواده، خدمات خودجوش گروه های جهادی، هیأت های مذهبی، مؤسسه های خیریه و دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مردم استان برای مقابله با بیماری کرونا و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر از دیگر موضوع های این مسابقه است.

وی اظهار داشت: بخش رسانه این مسابقه شامل ارسال گزارش خبری، گزارش تلویزیونی، یادداشت، عکس خبری و تیتر ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد است.

رضایی افزود: تولیدات بخش رسانه باید از اول اردیبهشت تا ۱۵ خردادماه ۱۳۹۹ در یکی از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده باشند.

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر فعال رسانه ای استان می‌تواند پنج اثر به این مسابقه ارسال کند.

رضایی عنوان کرد: آثار ارسالی به این مسابقه در بخش رسانه باید به صورت فایل pdf بوده و بالای هر اثر نیز مشخصات صاحب آن به همراه لینک یا تصویر انتشار در روزنامه پیوست باشد.

وی ابراز داشت: آثار بخش رسانه این مسابقه نباید سال های قبل در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند.

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید آثار بخش رسانه این مسابقه به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۳ در پیام رسان ایتا یا واتساپ و گزارش تلویزیونی نیز به شبکه های اجتماعی ارسال شوند.

رضایی اظهار داشت: بخش فرهنگی – هنری این مسابقه شامل کلیپ، موشن گرافی و کاریکاتور با موضوع روز جهانی قدس و استکبارستیزی در قالب نقاشی کودکان و نوجوانان و عکس مردمی است.

وی افزود: هر فرد می‌تواند در این بخش پنج اثر به دبیرخانه مسابقه واقع در سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد ارسال کند و مشخصات صاحب اثر نیز باید به همراه آن پیوست باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آثار ارسالی به این بخش نیز باید مربوط به اول اردیبهشت تا ۱۵ خردادماه امسال بوده و سال های گذشته در جشنواره دیگری برگزیده نشده باشند.

رضایی با اشاره به اینکه بخش نقاشی این مسابقه مربوط به کودکان و نوجوانان است، عنوان کرد: آثار این بخش باید به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در پیام رسان ایتا یا واتساپ ارسال شوند.

وی ابراز داشت: شرکت در بخش عکس مردمی این مسابقه برای عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد آزاد است.

رییس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد بزرگسال و خانواده های استان برای نام نویسی در بخش کتابخوانی این مسابقه باید مشخصات خود شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی را به شماره ۰۰۶۲ ۶۲۲ ۰۹۱۷ ارسال تا لینک دریافت کتاب مسابقه و دیگر جزئیات برای آنها فرستاده شود.

رضایی اظهار داشت: موضوع بخش کتابخوانی این مسابقه سواد رسانه بوده و به همه افرادی که در آزمون نمره لازم را کسب کنند گواهینامه شرکت در دوره اهدا و افراد رتر نیز جوایزی دریافت می‌کنند.

وی افزود: بخش کتابخوانی کودکان و نوجوانان این مسابقه ویژه پیش دبستانی ها و دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول بوده و باید در قالب کلیپ کوتاه حداکثر پنج دقیقه ای کتاب مطالعه شده در ماه رمضان امسال را معرفی کنند.

رضایی بیان کرد: متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در پیام رسان ایتا یا واتساپ ارسال کنند.

وی عنوان کرد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی مسابقه به نشانی resanekvb@ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر