menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گل آقا کیومرث صابری فومنی

مراسم یادبود گل آقا در همایش طنز پهلو برگزار می شود

فومنیها میزبان هنرمندان قند پهلو در نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر ((همایش طنز پهلو )) هستند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ،یوسف نیک انجام در نشست با اصحاب رسانه که روز یکشنبه٢١ خرداد ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزارگردید. گفت : مراسم یادبود استاد کیومرث صابری فومنی امسال به سبک و سیاق متفاوت تر از سال گذشته در این شهرستان برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد : به همین منظور و براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال نخستین همایش ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره طنز پرداز بزرگ ایرانی و اهل شهرستان فومن استاد «کیومرث صابری» معروف به «گل آقا» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش ، سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن میزبان این همایش در روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ عصر خواهد بود .

نیک انجام با تأکید براینکه محوریت این همایش نگاه ویژه به موضوع طنز معاصر دارد وی در ادامه افزود : تلاش شده تا از چهره های سرشناس در حوزه طنز معاصر وبه ویژه از وجود همکاران استاد کیومرث صابری در این برنامه بهره مند شویم.

این مسوول تصریح کرد: از جمله مهمانان کشوری این همایش «اسماعیل امینی» سردبیر سابق مجله گل آقا، رضا رفیع طنزپرداز، احمد عربانی کاریکاتوریست اصلی مجله گل آقا، محمود اکرامی از شاعران برتر کشور و همچنین استاد فرامرز ریحان صفت از جمله این افراد هستند.به گفته این مسئول هرکدام از این افراد در حوزه تخصصی خود صحبت و به ابعاد مختلف طنز معاصر می پردازند.

نیک انجام همچنین به برخی از برنامه های جانبی این همایش نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد : تجلیل از نویسندگان منتخب شهرستانی و کاریکاتوریست های برتر استانی، اجرای زنده کاریکاتور در حاشیه سالن برنامه توسط اعضای انجمن کاریکاتور استان گیلان و قرائت اشعار طنز برخی از برنامه های درنظر گرفته شده برای این همایش می باشد .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر