menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فستیوال خنجر

اسماعیل امینی به آمازون رفت!

سوره مهر الکتروینک به منظور دسترسی آسان مخاطبان فارسی‌زبان در سراسر جهان اقدام به انتشار ۵۰ عنوان از کتاب‌های منتشر شده خود در سایت آمازون کرده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات سوره مهر به منظور دسترسی آسان مخاطبان فارسی‌زبان در جهان اقدام به انتشار ۵۰ عنوان کتاب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایت آمازون کرده است. این کتاب‌ها در موضوعات مختلف نوشته شده‌اند، اما بخش قابل توجهی از آن به کتاب‌های خاطرات اختصاص دارد.

«دختر شینا» روایت خاطرات قدم‌خیر محمدی از جمله این آثار است که به قلم مهناز ضرابی‌زاده نوشته شده است. کتاب از دوران کودکی راوی شروع می‌شود و تا زمان بعد از شهادت همسر وی، حاج ستار ابراهیمی، ادامه دارد. این کتاب در حقیقت بیان‌کننده بخشی از تلاش‌ها و ایثارهای همسران شهید است که با نثری خواندنی نوشته شده است.

فستیوال خنجر

«فستیوال خنجر» دیگر کتاب عرضه شده در ماه‌های اخیر در این سایت است. این کتاب به قلم اسماعیل امینی، شاعر و منتقد ادبی، نوشته شده و دربردارنده تعدادی از سروده‌های منتشر نشده سیدحسن حسینی با درونمایه طنز و مقالاتی در این‌باره است. این کتاب شناخت دقیقی از شیوه سرودن شعر طنز در نظر حسینی ارائه می‌دهد.

«هدایت سوم» عنوان دیگری است که در این گروه از کتاب‌ها عرضه شده است. این اثر روایت‌کننده خاطرات مسن‌ترین فرمانده جنگ، سردار اسدی فرمانده لشکر المهدی(عج) استان فارس، بوده که به قلم سیدحمید سجادی‌منش نوشته شده است. نویسنده پیش‌تر درباره این کتاب گفت: «هدایت سوم» برگرفته از نظرات و تأکیدات علما برای انسان‌ها است. بارها از زبان علما شنیده‌ایم که ائمه اطهار (ع) سه نوع هدایت برای انسان قائل بودند که مهمترین آنها هدایت سوم است. در نوع سوم، این انسان نیست که راه را می‌پیماید، بلکه این هدایت از جانب دیگران اتفاق می‌افتد و او را با خود می‌برند. به اعتقاد راوی تمامی کسانی که در جبهه بودند، مشمول هدایت نوع سوم قرار گرفتند.

سجادی‌منش با بیان اینکه خاطرات سردار اسدی با توجه به نقش ایشان در مناطق عملیاتی گردآوری شده است، گفت: زمانی که همه فرماندهان سپاه در جنگ مانند شهید همت و شهید خرازی حدود ۲۰ الی ۳۰ سال سن داشتند، سردار اسدی ۴۰ ساله بودند. به همین دلیل ایشان همیشه مورد احترام دیگر فرماندهان بودند. در حال حاضر نیز ایشان مسن‌ترین فرمانده سپاه هستند.

از دیگر کتاب‌های منتشر شده در این سایت که می‌توان به «آن بیست و سه نفر»، خاطرات عزت‌شاهی، «شبلی و آتش» اثر علیرضا قزوه، «این همه یوسف»، «ستاره‌های نبرد هوایی»، «خنده‌زار»، «عریان در برابر باد»، فیض بوک اثر ناصر فیض و … از دیگر عناوین منتشر شده در این سایت است.

لینک فستیوال خنجر در سایت آمازون

خرید فستیوال خنجر از شیرین طنز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر