menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عسلخند رادیو صبا

مدیر رادیو صبا : هدف رادیو صبا افزایش شادی در خانواده های ایرانی است

مدیر رادیو صبا درباره رویکردهای شبکه صبا بیان کرد که هدف این شبکه افزایش شادی در خانواده های ایرانی است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، سعید یوسف نیا مدیر رادیو صبا در جمع عوامل و برنامه سازان برنامه «عسلخند» که به مناسبت تولد علیرضا تابان از هنرمندان شبکه جشنی برگزار کرده بودند، حضور یافت و گفت: خوشحالم از اینکه در جمع هنرمندانی هستم که برای شادی و نشاط مخاطبان همه سعی و تلاش خود را به کار می برند و به کار خلاقانه و پیشرفت برای راضی نگه داشتن مخاطب اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: برنامه های رادیو صبا هنری است و تاریخ مصرف ندارد یعنی به قید زمان محدود نمی شود و مخاطب می تواند در هر لحظه پیام شادی، امید و زندگی را از آن دریافت کند.

یوسف نیا با بیان اینکه مسیر برنامه سازی با محتوای طنز و شادی آفرینی مسیری دشوار و در عین حال لذتبخش است، بیان کرد: بالا بردن سطح نشاط و شادی در خانواده های ایرانی هدف اصلی ماست و برای این هدف بزرگ سعی می کنیم همواره با نگاهی منتقدانه توأم با دقت و ریزبینی به برنامه‌ها و تولیدات رادیو صبا به سمت جلو پیش برویم.

وی در پایان از عوامل پرتلاش جُنگ طنز «عسلخند» تشکر و عنوان کرد: زحمات و تلاش های شما دوستان هنرمند، ارزشمند و قابل تشکر است چون صبح های جمعه با هنرنمایی و آیتم های طنزآمیز و شاد در یک روز تعطیل گل لبخند را بر چهره مخاطبان و خانواده ها می نشانید.

جُنگ «عسلخند» به تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا، نویسندگی سید ابوالفضل طاهری، معصومه پاکروان و مونا صفی با اجرای نگین خواجه نصیر و حسین شفیعی روزهای جمعه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

اردشیر منظم، علیرضا تابان، مهبد قناعت پیشه، فرشاد پارسا، فرزاد شیرمحمدی، رضا شادالویی، حسین شفیعی، پانته آ آقامحمد یزدی، معصومه عزیزمحمدی، آزاده اکبری، آسیه گرجی و مونا صفی به عنوان بازیگر مخاطبان را همراهی می کنند.

نگین خواجه نصیر کارگردان و هماهنگی این گروه برنامه ساز نیز بر عهده عرفان فغانی است.

عطیه موذن

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر