menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سید ابوالفضل طاهری

بیوگرافی سید ابوالفضل طاهری

مرحوم مغفور نیوتن را می شناسید؟ خوشا به حالتان. شادروان آین اشتاین چطور؟ احسنت بر شما. پس مدیونید اگر سید ابوالفضل طاهری را نشناسید. شادروان آین اشتاین در تاریخ ۱۴/۳/۱۸۷۹ دیده بر این جهان گشود و مرحوم مغفور نیوتن هم در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۶۴۲ پا به عرصه ی حیات گذاشت. این در حالی است که طاهری در تاریخ ۲۵/۱۲/۱۳۷۲ یا همان ۱۶/۳/۱۹۹۴ حضورش را در جهان فانی اعلام کرد.

سید ابوالفضل طاهری

خدا بیامرز آلبرت دو روز قبل از تولد طاهری تولد می گرفت و شمعش رو فوت می کرد.

۱۴/۳(آین اشتاین) ۱۶/۳(طاهری)

عجب!

این در صورتی است که تاریخ تولد شمسی طاهری با تاریخ تولد میلادی نیوتن یکی است.

۲۵/۱۲ ۲۵/۱۲

عجب!!

اگر از تاریخ تولد نیوتن یک ۳ از ۶ قرض گرفته و به عدد بعدی اش بدهیم می شود تاریخ تولد طاهری

۲۵/۱۲/۱۳۷۲ ۲۵/۱۲/۱۶۴۲

عجب!!!

اگر تاریخ تولد نیوتن را جمع کنیم و همین کار را برای تاریخ تولد شمسی طاهری انجام دهیم جمع جبری شان با هم برابر می شود

۵+۲+۲+۱+۲+۴+۶+۱=۲۳ نیوتن

۵+۲+۲+۱+۲+۷+۳+۱=۲۳ طاهری

عجب!!!!

اگر تاریخ تولد آین اشتاین را جمع کنیم و همین کار را برای تاریخ تولد میلادی طاهری انجام دهیم اینگونه جمع جبری شان با هم برابر می شود

۴+۱+۳+۹+۷+۸+۱=۳۳ آین اشتاین

۶+۱+۳+۴+۹+۹+۱=۳۳ طاهری

عجب!!!!!

سید ابوالفضل طاهری

خب عجب و هل نبات با زیره ی کرمان باز هم بجا نیاوردید؟ آخرین چهارشنبه سال ۱۳۷۲ بود که صدای گریه ی سید ابوالفضل طاهری نویسنده و طنزنویس لژیونر ایران در رشت کنار آتش و بمب و ترقه بر جای جای دنیا طنین انداز شد. طاهری از بس هوش سرشاری داشت که دو سال پیاپی پیش دبستان رفت. وی نوشتن را از معلم کلاس اولش فرا گرفت و سال دوم هم اقدام به نوشتن کتاب کرد که اهل فن فرمودند: “بچه برو مشق ات رو بنویس” اما سال سوم دبستان در قاموس تحصیلی ایشان نگنجید تا جهشی بخواند و پس از گذراندن پله های تحصیلی نائل به دریافت نشان پر افتخار دیپلم شود.

پس از آن بود که شوخی شوخی مهندس الکترونیک شد و در آینده ی شاید نزدیک فوقش لیسانسی از نوع مکاترونیک بگیرد، وی تاکنون شش اثر از خود بیرون داده و از آنجا که فقط بیرون داده دیگر داخل ایران نیامده، آثار این نویسنده ی غرب نزده به زبان انگلیسی، آلمانی و ایضاً فارسی است. هر چند ایشان علاوه بر این زبان ها به ترکی و گیلکی مسلط بوده و افغانی اعم از هزاره و کابلی نیز بلد است راستی فراموش کردم بگویم ایشان از جمله نویسندگان امبیدکسترس ایران است. همان ذوالیمینین خودمان که با دو دست جوهر حرام کرده و کاغذ باطل می کند. طاهری این روزها در حال نوشتن رمان طنزی در خصوص داعش است و به زودی قرار است شرایط خندیدن به ریش داعش را فراهم کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر